Message From Paradise.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Message From Paradise.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Message From Paradise....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Een paar internetloze dagen waarvan ik er een paar in bed heb doorgebracht, ben ik eindelijk weer op de computer.. En ik kan zeggen, ik heb jullie gemist!!!

Mijn vorige berichtje over mijn ongeluk was toch een beetje voorbarig. Het ging niet helemaal zo goed met me als ik dacht, waarschijnlijk omdat ik zo high was van de pijnstillers dat ik het niet voelde. Uiteindelijk was mijn hele linkerkant bont en blauw, Zaten mijn schouder, nek en rug helemaal vast en was de linkerkant van mijn ribbenkast ongeveer 3x zo dik als de rechterkant.. Gevolg: Een paar dagen helemaal niets doen in bed!

Nu gaat het weer helemaal goed met me! :) Ik werk alleen niet meer bij Sopranos, wel erg jammer, maar het is niet anders. Ze vertelden me dat ze wilden dat ik 7 dagen ging werken en dat ik zou stoppen met de boot en omdat ze wisten dat ik dat niet zou doen hebben ze me gedumpt. Ben nu bezig met het zoeken naar een ander baantje voor 's avonds en heb al een aantal positieve reacties gekregen, dus dat gaat helemaal goedkomen....

Willen jullie allemaal even in jullie berichtjes zeggen hoe het met jullie gaat enzo????? Tnx!!!!

Mis jullie nog steeds en hou van jullie!
xxxxxxxxxx

  • 15 December 2006 - 08:06

    Bendevanvier:

    Hoi Laura
    Jullie zijn me wel een stel, ik las bij papa en mama op de site, dat Nico jr.ook een ongelukje had gehad, maar goed van de blauwe plekken kom je wel weer af.Het is wel zonde van je baantje, maar jou kennende vind je snel wel weer iets anders.
    Met het opperbendelid(ik dus)gaat het beetje bij beetje beter. Ik ben gisteren met Tamarah wat gaan winkelen, tenslotte is het bijna kerst en kan je niet alles door anderen laten regelen.
    Achteraf ben ik voor dood zo moe ben ik, maar ik heb het wel lekker weer gedaan.
    Als ik me goed voel ga ik vanavond naar Grease met Tammie,Mannie,angelique,Pauline,Sonja en Yvette dus een heel kippenhok.Dan zal Erwin wel een lekker rustig weekend hebben.Pauline gaat morgen naar de NK 200 meter vrije slag zwemmen.
    Nou meissie verder heb ik even niets, tot de volgende keer dicke soen en luv joe

  • 15 December 2006 - 09:48

    Nicole:

    Hey Lau.. jammer van je baantje.. voor hen 10 anderen.. zo moet je het maar zien en dat gaat helemaal goed komen :) Hier gaat alles lekker onwijs druk met alles.. vanavond lekker stappen in Panama en morgen mijn verjaardag vieren ( daar g aan we vannacht al mee beginnen natuurlijk :) dus een druk weekendje voor de boeg. Maandag gelukkig pas om 13 uur aan het werk haha. Volgende week kerst.. tja 24 bij pa en ma en de 25ste daar ook even bijkomen .. gaan die dag niets bijzonders doen.. 26ste lekker met george en corina thuis eten en het daar gezellig maken.. ook dat gaat vast helemaal goedkomen.. als niemand ziek gaat worden iedereen is een beetje "pff" en alle klanten zijn ziekjes dus die hoesten en proesten vrolijk in ons gezicht.. dus duim maar dat we het goed doorlopen
    xxx nicole en fam.

  • 15 December 2006 - 12:24

    Nico:

    goed

  • 15 December 2006 - 18:54

    Natascha:

    Heej Lauuu!! Eindelijk sta ik met de goede mail aangemeld (A) kan ik tenminste meteen je berichtjes lezen :D Jammer van je baantje! Maar gelukkig heb je al veel reacties gehad voor nieuw werkk!! Komt goedd :D Gelukkig gaat ie weer beter met je!! Dikke kusss!!

  • 16 December 2006 - 10:09

    Nina:

    Heei lieverd,

    Gelukkig gaat ie weer goed met je!!
    Hoop dat je snel weer een baantje hebt wat je kan combineren met je werk op de boot!!!
    Ik spreek je snel weer!!
    Mis jou ook meisiej!!!

    Xx

  • 17 December 2006 - 11:28

    Papa:

    Na een paar dagen niks van je gehoord te hebben ben IK blij dat het goed gaat met jou. Met mij is alles weer oke nu mama nog, missen je elke dag doei doei mail ons gauw even. Dag smurfie

  • 23 December 2006 - 16:01

    Bende Van 4:

    Laura, hoe is het met je.
    Met Bea gaat het iets beter. 3 stappen vooruit en 2 terug maar ze gaat vooruit. De vakantie is hier begonnen en vandaag is de eerste van de 4 kerstdagen. 3e kerstdag gaan we brunchen dus nu niet te veel eten dan is de tent na de vrunch failliet. Let jij nog wel op je gewicht. Je hebt een weddenschap lopen die je niet mag verliezen hé.
    Hele fijne kerstdagen en mocht ik niets meer schrijven alvast een gelukkig nieuwjaar.

  • 24 December 2006 - 11:03

    George En Corina:

    Heey nichie van ons!!
    Wij willen je via deze weg een hele fijne kerst wensen en een spetterend, gelukkig en gezond nieuw jaar!!!

    Kusjes en knuffels
    George en corina

  • 24 December 2006 - 23:53

    Mams En Paps:

    He meisz,

    Wij wensen je hele fijne kerstdagen en een gezond 2007 in het warme Sint Maarten. Het is vreemd om zonder jou kerst te vieren maar datzelfde geldt voor jou. Morgen bellen we je. Met Bibi gaat het goed. Ze heeft geen last meer van haar pootje.

    Dikke kus van ons en een knuffel van Bibi

  • 26 December 2006 - 17:25

    Nina:

    Heej schat!!
    Ik heb je vandaag de hele dag proberen te bellen, want dat had ik beloofd voor ik op vakantie ging, maar het lukt niet:(!!
    Hoop dat je een leuke kerst heb gehad!!Ik in ieder geval wel, heel veel leuke cadeaus gehad een heerlijk gegeten!!
    Ik wil je alvast een gelukkig nieuwjaar wensen!! Ik bel je als ik terug kom van Bali!! Ik zal aan je denken schat!! hou van je!!!
    Dikke kus!!

  • 29 December 2006 - 19:49

    Francien:

    Hey Lau,

    Hoe is het ermee, sprak vanmiddag je ouders en vlgs hun gaat het weer een stuk beter.
    Vanaf deze kant van de aardbol wens ik jouw een goede en gezonde jaarwisseling toe.
    Dikke kus van ons allen::::Youri, Anouschka, Piet en Francien

  • 30 December 2006 - 09:07

    Jon:

    Hey lady, hoe gaat het nu met je? zijn je blauwe plekken alweer weg en ben je alweer het mooiste meisje van St Maarten? Hier alles redelijk kalm. Net lekker de week tussen oud en nieuw vrij.kerstdag weer behoorlijk blauw geweest (ja, jij bent niet de enige die dat kan hoor)dus ik had de hele week om bij te trekken wat dat betreft.
    zondagavond eerst even langs pas en nic en daarna met dennis door naar een feest in Amsterdam om het jaar er uit te gooien. daarna ga ik je vast weer spreken op msn of zo.
    Lieve uk van me, doe voorzichtig en ik wens je een mooie jaarwisseling.

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: