Nog 3 weken en dan naar Amerikaaaaa!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Nog 3 weken en dan naar Amerikaaaaa!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken en dan naar Amerikaaaaa!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Haay Lieverds,

Sorry, sorry, sorry!!!! Het heeft een eeuwigheid geduurt voordat ik eindelijk weer eens iets van met heb laten horen.. maar hier ben ik dan!!!

Life is still beautiful en alles gaat nog steeds goed.. toch zijn er een aantal veranderingen..... ik ben voor 15 dagen naar mijn vriendje in Palm City, Florida, geweest en we hebben echt een super tijd gehad (foto's zal ik snel uploaden). Het was moeilijk om weer weg te gaan, maar omdat mama snel zou komen en ik het me niet kon veroorloven om mijn baan kwijt te raken moest het wel.. Een soort filmscene op Ft Lauderdale (van beide kanten) was het gevolg....

Terug op St Maarten voelde ik me niet echt happy meer. Niet alleen miste ik Tyrel heel erg, ook zijn er een aantal dingen gebeurt met oog op vriendschap en werk die me hebben doen besluiten dat ik hier niet langer wil blijven (voor dit seizoen). Voor nu heb ik even genoeg van alles! Ik heb mezelf ook een beetje uitgeput door 6 a 7 avonden per week te werken en ook soms dubbele shifts te draaien. Ik heb op internet gekeken wat voordeliger voor mij was om te doen, eerst naar Nederland en dan Amerika of andersom... Eerst naar Nederland kwam op ongeveer € 1000,00 en eerst naar Amerika op $ 700,00. De keus was dus niet zo moeilijk. Ik heb gister mijn ticket geboekt en ik vertrek 29 maart, dat is al over 3 weken!!!!! :) Het plan is om rond de 2 of 2,5 maand daar te blijven en dan terug naar Nederland te komen. De datum dat ik terug kom zal ik snel weten, want zonder mijn ticket kom ik Amerika niet in!!!

Ik weet dat dit allemaal voor jullie misschien heel impulsief zal klinken, maar gaat het fout, dan gaat het fout.. Dan ben ik in ieder geval weer een ervaring rijker!!! Ik blijf dezelfde tijd weg als de bedoeling was, alleen zit ik niet meer op St Maarten maar in Amerika. En Tyrel, ik hoop dat die op vakantie kan komen wanneer ik naar Nederland kom, zodat jullie hem ook kunnen leren kennen! Jullie zullen hem zeker weten leuk vinden, dat kan niet anders als hij mij gelukkig maakt!

Ik hou van jullie en zal snel weer wat schrijven (beloofd!)

Liefs en een kus
Laura

  • 11 Maart 2007 - 02:43

    Sha:

    hopelijk weet je allemaal wat je doet en gaat alles goed verder met je:).
    Succes met alles,

    kus

  • 11 Maart 2007 - 09:31

    Chant:

    hey girl,

    ben blij dat je het naar je zin hebt gehad, en doen wat jij denkt dat t beste is toch ;) ?

    keep us posted from Florida!?

    xx chant

  • 11 Maart 2007 - 11:35

    Hennie & Ben:

    Wat een verhaal, geniet er van en doe de groeten aan je moeder. Veel liefs, Ben & Hennie

  • 11 Maart 2007 - 12:35

    Aisha:

    Go for it girl!!!

    x
    a

  • 11 Maart 2007 - 13:24

    Natascha:

    Hey Lieverd! Leuk om weer een berichtje van je te lezen! En echt SUPER dat je even belde! Het ging echt zo met natascha, hey met laura.. hey.. OOH HEEEYY!! hahaahah was echt een verassing!

    Afscheid nemen was zeker moeilijk :(, maar gelukkig is je moeder nu bij je :D

    Ik hoop dat je een heeele leuke tijd zult hebben in Amerika, maar jou kennende lukt dat vast wel! Be carefull!

    Kus Natas

  • 11 Maart 2007 - 15:37

    Nina:

    heej schat,

    Ben echt blij voor je dat je al zo snel naar je vriendje toe gaat!!Nu nog even genieten van het eiland samen met je moeder!!!
    Ik bel je snel weer schat!! have fun!!!

    Love you!!

    Xx

  • 12 Maart 2007 - 15:46

    Joke:

    laura, doe rustig aan en geniet nu nog maar samen met je moeder. Veel plezier

    Groetjes

  • 13 Maart 2007 - 14:25

    Kelli:

    Hey schat!

    Blij wat van je te horen. Glad you had a nice time with your boy! :)
    Jammer dat je het op Sint Maarten niet meer naar je zin hebt. Maar kan gebeuren. Vind het super voor je dat je nu weer naar Amerika gaat en bij je vriend kan zijn. Hoop dat je daarna snel weer naar NL komt. Would be nice :) Hafe fun in ieder geval nog en zorg dat je veel leuke dingen doet nu je nog lekker ver van NL vandaan bent! En veel plezier met je mama he!

    Dikke kus en spreek je snel!

    xxxxxxx
    Kel

  • 27 Maart 2007 - 07:28

    Mams:

    He lieverd,

    Nog 2 dagen en dan is het zover. Florida!!!!!! Wanneer zet je weer een verhaaltje op je site?

    Groetjes
    Mams

  • 28 Maart 2007 - 09:19

    Joke:

    Laura ik wens je veel succes in de States. Doe voorzichtig! Ook vanuit daar hoop ik je belevenissen te kunnen gaan volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3585
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: