Happy New Year! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Haay Lieverds!

Eindelijk ben ik er dan weer! Ik hoop dat jullie allemaal een hele fijne kerst en een goed nieuwjaar hebben gehad! Voor iedereen in ieder geval de beste wensen voor 2007, ik hoop dat iedereen een super jaar tegemoed gaat!

Voor mij zijn er best wel een aantal dingen veranderd. Zo heb ik een nieuwe baan en ga ik wsch in Feb naar Fort Lauderdale (Florida) voor een paar weken.. Daarover de volgende keer meer!

Ik heb eindelijk mijn foto's online gezet, dus degene die zin hebben http://s15.photobucket.com/albums/a359/laura4pje/ hier staan ze!

Spreek jullie snel, take care!
Liefs en xxxx Laura

  • 09 Januari 2007 - 19:09

    Mams:

    Ik ben de foto's aan het bekijken hoor.
    Lief puppie, ik spreek je zo nog wel.

    Dikke kus
    Mams

  • 09 Januari 2007 - 19:24

    Nicole:

    jeetje ik wil ook .. ziet er gezellig uit.. en wij maar in de storm zitten hier bah .. florida? Ben benieuwd hoe je daar nou weer terecht komt...
    Have fun geniet van het weer en alles en denk af en toe aan ons .. we hebben dan wel 15 graden gehad vandaag ( bizar warm voor januari ) maar de storm maakt het er niet prettig op
    xxxx Nicole en Co

  • 09 Januari 2007 - 20:15

    Chanty:

    Hey girl!!!

    sorry dat ik nog helemaal niks had gepost, maar heb wel telkens je berichtjes gelezen en vind het echt leuk om te horen dat het goed met je gaat en dat je het zo naar je zin hebt!!!

    ben net een beetje bij aan het komen, heb namelijk flink de griep gehad met een keelontsteking.. heb nu zelfs last van me ribben van het hoesten dus kun je nagaan!

    je fotos zijn echt leuk!! zou willen dat ik ook lekker kon feesten, bruin worden en uitzicht op zee.. heerlijk :P

    ga voor nu even stoppen, want wil morgen echt weer stage gaan lopen, zoveel te doen!!

    kuss!! en have fun!! ook in florida!! kijk uit naar je volgende msg..

  • 09 Januari 2007 - 21:29

    Natascha:

    Heej Meidd!! Jij Ook Nog Een Heeeel Gelukkig Nieuwjaar :D Ik ga meteen je fotos bekijken! Ga je naar Floridaaa :O Ben benieuwdddd :D Vermaak je je nog steeds daar?? Wie weet ga ik er volgende winter stage lopen :P:P
    Haha Kusss!!

  • 09 Januari 2007 - 21:58

    Fiarlogene:

    Jij ook de beste wensen voor komend jaar

    Hoop dat je het naar je zin hebt op het eiland byebye

  • 11 Januari 2007 - 23:34

    Mady:

    Hee scheet!

    How are ya! Aan de foto's te zien gaat ie goed!! Ben jaloeehoeers! Zeg het elke x weer..... Ik ga nu naar mn bedje, maar ik ga je morgen ff mailen schat!!

    Kus love you!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: