Florida Here I Come.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Florida Here I Come.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Florida Here I Come..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Januari 2007 | Nederland, Amsterdam

Nou daar ben ik dan! Mijn ticket is geboekt en alles is geregeld.... 6 Februari ga ik voor 2 weken naar Florida! Lekker vakantie vieren en mijn vriendje (hihi) zien.. Kijk dr echt heel erg naar uit en vind ook wel dat ik een vakantie verdient heb!

De afgelopen weken heb ik een beetje heen en weer geschipperd tussen mijn baantjes. Zoals ik al zei heb ik een nieuwe baan in een restaurant/bar als bartender. Het is echt een super leuke plek aan de lagoon en het allerleukste is dat het nieuw is. Samen met de crew die we nu hebben zijn we dus echt bezig met onze plek op te zetten.. Geen vergelijkingen met onze voorgangers, alles wat we doen & bereiken is omdat we dat zelf opgebouwd hebben! Erg leuk!

Verder heb ik voor een periode heel veel op de boot gewerkt, wat echt best slopend was. Daarom heb ik vorige week tegen hun gezegd dat het teveel werd en dat ik alleen nog maar 3 dagen in de week kan werken. Het ligt er dan aan of we werk hebben die dag, anders werk ik niet. Het is erg jammer want ik vond het werk super leuk, maar op een gegeven moment was het gewoon echt teveel!

Van jullie wil ik natuurlijk weten hoe jullie kerst en oud & nieuw was? Allemaal leuke dingen gedaan?? Let me know!

Byeee, xxxxxx

  • 12 Januari 2007 - 21:39

    Mams:

    Florida here I come. Zal ik het t-shirt wat Ria in 1994 voor je heeft gemaakt naar je op sturen, hihi. Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin hebt daar in Florida, maar dat zal ongetwijfeld. Wereldreiziger!!!

    Dikke kus
    Mamsz

  • 12 Januari 2007 - 21:42

    Dorith:

    Heyy Lau!! Veel plezier in Florida!! 2 weken! Gaaf hoor!! Ik ga ook bijna weer weg!! nog maar 20 daagies en dan richting sydney :D xxxxx

  • 13 Januari 2007 - 11:49

    Djoeke:

    Hey Laura, Gaaf joh Florida tsja als je daar op sxm zit wil je toch ook wel es wat anders ontdekken en nu kan het...het reizen valt nu mee vanaf het caribische gebied. Take care en blijf je volgen.....en enjoy your time overthere.

    Kus djoeke

  • 13 Januari 2007 - 14:31

    Laura:

    Haay meis!

    Jij ook gelukkig nieuwjaar :) Lijkt me echt lekker om kerst op het strand te vieren in je bikini :D Vindt het erg leuk om je berichtjes te lezen en je foto's te bekijken!! Nou hier in nederland is t nog steeds saai :P Stage, school.. ben wel bijna klaar, das wel relax, ga in september beginnen met een makelaarsopleiding!
    Ik kijk uit naar je volgende berichten!!!!! :):)

    Liefs, xxx Laura

  • 13 Januari 2007 - 18:18

    Natascha:

    Heeej Meiss!! Oehh spannend hooorrr!!! Geniet er lekker van! je hebt het inderdaad verdiend :D Kus!

  • 05 Februari 2007 - 20:07

    Nina:

    Meisiej!! Heel veel plezier!!!
    Mis jou nog steeds heel erg!!! Dus zet is wat vaker een berichtje op je site:P, altijd leuk om weer een verhaaltje van je te lezen!! En ben natuurlijk ook altijd benieuwd naar nieuwe foto's, vooral van die met je vriendje erop;)
    Have fun lievie en doe voorzichtig!!!!

    Kusje

  • 06 Februari 2007 - 14:57

    Nina:

    Wat ben je ook een doos he, mij bellen met de mededeling dat ik je voortaan ff op dat nummer moet bellen, blijkt dat je met onbekend nummer belt!! Dat is ook echt een actie voor jou he:p!! Kan ik je niet meer bellen of smsen de komende dagen!! have fun meissiej!!! Denk aan je!! Dikke kus!!

  • 05 Maart 2007 - 16:58

    Nina:

    Waar blijft je Florida veralag nou???

    Xx

  • 09 Maart 2007 - 16:15

    Natascha:

    Lauraaaa! Ik heb ff geen btg dus ik doe het zo: Dankjewel voor je sms!! Echt leuk dat je eraan gedacht heb!! Heb een leuke dag gehad, flink verwend haha, heb het gister voor mijn familie gevierd en morgenavond voor me vriendinne! Jammer dat je dr niet bij bent!
    Dikke Kus Natas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: