BOEM! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu BOEM! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

BOEM!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Zoals ik altijd al zei is fietsen op St Maarten veel te gevaarlijk....Maar aangezien ik toch wel redelijk met een fiets overweg kan zag ik voor mezelf geen gevaar om overdag even snel van de ene plek naar de andere te komen. Tot gister.. Toen was er iemand zo vriendelijk om me van achter te scheppen en ervoor te zorgen dat ik nu als een oma door het leven ga.

Nee het valt wel mee, als ik kijk naar wat er had kunnen gebeuren, heb ik gewoon mazzel gehad.. Ik zit wel helemaal onder de blauwe plekken, heb wat schrammen en ben helemaal stijf, maar verder gaat het goed! De fiets daarentegen voelt zich wat minder.. die is zo ongeveer helemaal dubbelgevouwen!

Anyways, verder gaat het goed met me, heb het nog steeds naar mijn zin! Hoop dat het met jullie ook goed gaat!

Liefs xxxxxxx

  • 01 December 2006 - 15:44

    Tam:

    OOOOHHHH DOOOOSS!!

  • 01 December 2006 - 15:48

    Martin:

    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh dat is mooi piep! gelukkig is je hangmat geduldig en relaxend

    sterkte!

  • 01 December 2006 - 16:03

    Ingrid:

    Laat je dan met een auto vervoeren. Maar ja dat zegt ook niks, kijk maar naar je ouders die gingen toch ook met de auto over de kop op st maarten. He meissie doe je kalm aan, want die spieren willen nu even rust hebben. Voorzichtig aandoen, he.

  • 01 December 2006 - 17:14

    Hennie & Ben:

    Doe voorzichtig, anders halen we je terug!!!!!!!!

    Groetjes en sterkte

  • 01 December 2006 - 18:15

    Ria:

    JIj bent lekker zeg, zijn mams en paps van huis maak jij brokken.Gelukkig ben verder helemaal heel.Doe verder voorzichtig we willen je weer heel terug.

  • 02 December 2006 - 00:53

    Delano:

    wat erg dat dat met je gebeurd is maar ik ben blij dat het goed met je gaat veel liefs delano

  • 02 December 2006 - 09:57

    Djoeke:

    Hey lau,

    Nah meis sterkte met herstellen...dus lekker nix doen en relaxen op het strand met in je hand een lekkere cocktail...:-)! Blijf je volgen meis....

    Kus Djoeke

  • 02 December 2006 - 16:26

    Mady:

    heee dommie!!

    beterschap he!! en maar niet meer fietsen daar!!!

    liefs en een dikke kus van mij

  • 02 December 2006 - 16:28

    Nathalie:

    laura, wel een beetje voorzichtig zijn . Wil wel eens blijven hangen met jou als ik er ben. Heb je nu een app? Een extra slaapplaats?
    stuur eens een paar foto's
    xxxxx

  • 03 December 2006 - 01:58

    Mams:

    Lievie, doe alsjeblieft een beetje rustig aan. In je sms-je schrijf je dat er niets aan de hand is maar ik weet gewoon dat je een beetje liegt en je weet het, je mag niet liegen tegen je mutti. Hier in Mexico is het nog steeds fantastisch en we genieten met volle teugen. We hebben een leuke groep en gelukkig.......zitten er ook oudere stellen bij. Hihi zou wat geweest zijn als er alleen jonkies mee waren gegaan. Hou je taai, je hoort snel weer van ons.

    Dikke kusz
    papsz en mamsz

  • 03 December 2006 - 12:38

    Erwin En Bea:

    Wat ben je toch weer een geluksvogel he, maar zo te horen valt het gelukkig nog mee.
    Er komt een nieuwe zwemtrainer naar Sint Maarten Stephan Schoon van de Otters, hij komt er voor 2 jaar, grappig he ? Veel plezier en geniet tussen alle baantjes ook eens van het lekkere zonnetje.
    Kus Erwin en Bea

  • 12 December 2006 - 16:41

    Anouschka:

    Jah met ons gaat het ook goed! Maar uh, mis je ons nog een beetje!!!!!!!

  • 13 December 2006 - 21:51

    Jon:

    XXX op je mooie toet van mij...............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: