Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Adres

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Even snel mijn adres:

Fisherman's Wharf 42
Cole Bay
St. Maarten
Netherlands Antillies

En nu verwacht ik een heleboel kaartjes!!!!!

Liefs

  • 30 November 2006 - 16:49

    Mams:

    Komt in orde!!!! In ieder geval uit Mexico. Vanavond bel ik je nog even.

    Dikke kusz
    Mamsz

  • 01 December 2006 - 11:11

    Joke:

    Nou vooruit van mij krijg je er ook één. Gek idee, jij op de Antillen en je ouders in Mexico. Wat een stelletje globetrotters.
    Alles goed met je? Buiten de blauwe plekken. Ik hoorde het van je mams, doe je wel voorzichtig.
    Ik weet niet of ze het daar vieren maar een leuke Sinterklaas avond!

  • 02 December 2006 - 14:10

    Nina En Jeroen:

    Heej schat,

    Natuurlijk krijg je van ons ook een kaartje uit Bali!! Ik bel je snel weer!!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 114993

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: