Live your life to the fullest! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Live your life to the fullest! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Live your life to the fullest!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Where to start, where to start? Wat heb ik het druk gehad de afgelopen week zeg! Best vermoeiend, gezien ik gemiddeld 3u per nacht slaap.. En dat niet omdat ik alleen aan het feesten ben, want daar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor!

Twijfelkont als ik altijd ben, maakte ik me heel erg veel zorgen omdat ik bang was geen werk te kunnen vinden. You got to be carefull what you wish for, want nu heb ik dus 2 baantjes. Overdag werk ik nog steeds op dezelfde boot, dat was eerst maar 2 dagen, maar is nu al opgelopen naar 5. Ik begin om 7u en breng dan mijn dag door met mensen drankjes serveren & begeleiden met snorkelen. Ik lig dus een paar uur per dag in de zee (wat een straf)..

Mijn tweede baantje is in de Piano bar, daar ben ik waitress en sta ik soms achter de bar. Ik begin savonds om 9u tot 2,3u sochtends. Voel me er helemaal op mijn plaats, echt een hele sjieke tent.. Afgelopen week zelfs Louis XIII Congac verkocht.. 135 dollar voor 2 slokjes (!!) Hahaha als je daar niet van kunt genieten.... Vind het ook echt geweldig om te zien wat voor mensen er komen. Ben zaterdag mee uitgenomen door een klant van de bar.. Hebben we gewoon 3 flessen Laurant Perrier Rose Champagne zitten drinken van 150 dollar per stuk.. Haha dan voel je je toch wel een beetje opgelaten! Maar we hebben een geweldige avond gehad.

Ik vind allebei de baantjes echt super leuk, dus zolang ik het volhoud blijf ik gewoon bij allebei werken! Ga nu nog geen keuze maken in ieder geval.

Verder is het echt alsof ik weer thuis ben.. Het is zo raar om als ik denk dat ik 2 weken geleden nog in Nederland was, want het voelt een eeuwigheid geleden. Ik mis jullie wel heel erg & hoop echt dat jullie genoeg geld kunnen sparen om langs te komen! Dan kunnen jullie met eigen ogen mijn leventje komen bekijken! Ik zal snel weer een berichtje schrijven!

Liefs Laura

Ps. Bea ik ben blij dat het iets beter met u gaat! Hou me op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn ok?! xxxx

  • 27 November 2006 - 20:13

    Sha:

    ik had nog zo gezegd doe nou rustig aan geniet van het strand maar nee altijd eigenwijs en zie wat er van komt nu heb je 2 baandjes kan toch niet!!!
    haha veel succes daar lieverd,

    kuss

  • 27 November 2006 - 20:24

    Door:

    Heyy Lau!! So dat is niet verkeerd twee baantjes!! Maare wel zonde dat je niet van 't mooie strand kan genieten daar!! maarja elke dag op de boot en lkkr snorkele is ook niet verkeerd denk :) Doeii xxx

  • 27 November 2006 - 20:58

    Papa En Mama:

    Wij (je moeder en ik ) zijn heel erg blij dat het zo goed gaat met je.
    Ik hoop dan ook dat je er verstandig mee omgaat maar dat zal best wel.
    We zijn nu in voor bereiding op onze reis,
    er is nog een hoop te doen duzzz moet ik nu stoppen van je moeder.
    Nog heel veel plezier en wees slim kusjes van ons!!!!!!!!!(K)

  • 27 November 2006 - 21:57

    Corina:

    Ga zo door Nichie !!!!!!
    Dan komt het helemaal goed met jou... Helemaal top dat t zo goed gaat daar... Nu slaap je misschien een beetje weinig maar lekker centen verdienen is ook niet verkeerd.. Kan je straks ook uitgeven aan leuke dingen..

    Groetjes uit het voor de tijd van het jaar warme nederland

    Dikke kus van je nichie

  • 28 November 2006 - 00:24

    Mandieee:

    Heey Lau,

    had nog geen tijd gehad om alles te lezen en te reageren...klinkt allemaal heeerrlijk daaro!
    wel zwaar, maar je hebt het gelukkig wel naar je zin hehehe!

    DIkkeee kUssss Mennediee K!

  • 28 November 2006 - 07:21

    Megisa:

    Hey Laura!

    Je geniet echt zo te lezen! Echt toff! Je verhalen zijn leuk om te lezen...enjoy!

    Kiss....Megisa

  • 28 November 2006 - 09:18

    Tam:

    Heeey Lau,

    Echt leuk dat je het zo naar je zin hebt. Ik ben echt jaloers op je, dat je zo lang in de zee kan snorkelen. Heb je al leuke foto's gemaakt? En wanneer ga je die erop zetten? M'n beugel is er eindelijk uit dus ik zal vandaag of morgen even een foto sturen daarvan. En ik zal ook even een mailtje sturen over mama. heb je trouwens ook al een vast adres? Dan kan je ook af en toe een kaartje sturen!

    xxx Tam

  • 28 November 2006 - 10:13

    Mady:

    He meis!

    Oh wat heb je het zwaar daar he! Jeetje.. je hebt het er maar druk mee meis.. als je het maar naar je zin hebt!!
    Hoe gaat het met Tara? Hebben jullie al een huisje gevonden?? Nou lieverd, hoor je snel!

    Dikke zoen,
    Mady

  • 28 November 2006 - 10:13

    Mady:

    Oh ja en ik wacht op je fotoooooo's!!

    Kussie!!

  • 28 November 2006 - 11:35

    Nina:

    Heej schat,

    Ben echt blij dat het zo goed met je gaat!! Maar.... ik mis de fotos;) En jou natuurlijk (slijm, slijm:P).. Ben nu beetje druk dus wordt geen lang berichtje, maar ga je snel weer mailen, bellen en smsen!!!

    Have fun!!!!

    Kusje

  • 28 November 2006 - 21:06

    Kelli:

    Hey Girl!!

    Sorry dat ik gebeld werd en niet meer kon praten.. :s Maar ik heb je verhaal gelezen hoor! Nu snap ik waarom je zo weinig slaap hebt! :p Dat je dat volhoudt!! Het lijken me echt super baantjes, maar hoe lang je het gaat trekken :p hehe..
    Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het allemaal goed gaat met je en dat je eerder werk teveel hebt dan te weinig :)

    Oww... ik zat net Grey's Anathomy te kijken.. het is echt niet normaal spannend! Kan je het daar ook volgen op internet ofzo? Je mag het echt niet missen hoor! Damn, Izzie flipt helemaal voor een hart voor die patiënt waar ze verliefd op is geworden en dr. Burke is neergeschoten.. Owjee owjee owjee :p

    Lekker boeiend weer he :P
    Maar heel veel plezier daar schat en zorg dat je geen burnout krijgt he :) Genoeg feesten en ontspannen ;) Ik spreek je snel weer!

    Ik hou van je!
    Dikke kus (K) Kel

  • 29 November 2006 - 11:11

    Natascha:

    Heeej Lauu!! Haha you go girl! nu alweer 2 baantjes gevonden! En inderdaad wat een straf om tijdens je werk in de zee te liggen haha! Leuk om te horen dat je het zo naar je zin weer heb :D
    Kuusss

  • 30 November 2006 - 19:14

    Karin, Gwen, Anous:

    Hey doos

    Dus je hebt het naar je zin!

    Wat heb je allemaal uitgespookt, na die flessen wijn of was het rose!!!!

    En denk je aan onze weddenschap, flesjes wijn/rose tikken ook aan, ieder pondje gaat door het mondje.....

    Dat wordt een dure avond voor je, hmmmmm

    Wat zal ik kotsen aan het eind van de avondje....

  • 30 November 2006 - 19:15

    Karin, Gwen, Anous:

    XXXXjes van ons

    doeggggggggggggggggggggg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 114991

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: