Piano Bar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Piano Bar - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Piano Bar

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Haay Lieverds,

Even een snel berichtje want ik moet zo weg om te gaan werken!!! Joehoeee ik ga vanavond beginnen in Supranos een Piano bar in Maho.. Met live zanger die (logisch) piano speelt! Ben super excited want als ze me goed vinden is het een super goede baan. Verder ben ik nog steeds aan de gang op de catamaran, maar dat is tot nu toe nog maar 2 dagen in de week!

Het gaat super goed met me, mis jullie & hou van jullie!! En zal snel een langer berichtje sturen en even kijken of ik iets kan regelen met foto's!

Liefs!

  • 22 November 2006 - 00:30

    LAURA:

    oooh enne corina ik heb me tel weer hoor!

  • 22 November 2006 - 04:51

    Mams:

    Ik hoop voor je dat je daar kunt blijven werken. Is het nog wat geworden met dat apartement waar Tara en jij heen zouden gaan? Ik hoor het wel van je. Ik mis je ook hoor meisz. Blijf genieten.
    Dikke kus
    Mamsz

  • 22 November 2006 - 04:52

    Mams:

    Wij hebben ook een site hoor!!!!!

    Groetjes

  • 22 November 2006 - 09:24

    Je Nichie:

    ik ga duimen voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!

    dikke kussss

  • 22 November 2006 - 09:31

    Tam:

    Heeey Meis,

    Leuk om weer wat van je te horen. Hoop dat het wat word:)

    xxx Tam

  • 22 November 2006 - 10:55

    Nico En Mady:

    He wijffie!

    Leuk man! Hopen dat het wat word!

    Dikke kus van je broer en schoonzusje!

  • 22 November 2006 - 20:06

    Nina:

    Heej schat,

    Hoop echt voor je dat het gaat lukken met dat werk. Maar volgens mij kunnen ze jou moeilijk wijgeren;) Thnx trouwens nog voor je super lieve smsje net!! Bel je snel weer!! En hoe is het trouwens met dat appartement waar je naar ging kijken???

    Mis jou!!!

    Kusje

  • 23 November 2006 - 10:21

    Laura:

    Heej Lau!! Hoe issie daar in Sint Maarten.. ohh lekker weer zeker :)
    Nou ik hoop voor je dat je die baan krijgt! Je hebt natuurlijk enige "ervaring" met Crazy Piano's :p

    Liefs xx Laura

  • 27 November 2006 - 08:06

    Bea :

    Hoihoi

    Blij dat alles zo loopt en dat je al zo snel een baantje hebt.
    Ik heb vrijdag een scan gehad en daar was niets op te zien.
    Nu gaan we vanaf vanmiddag verder zoeken, maar je ziet het ik kan iets meer, ik zit nu lekker zelf een berichtje te tikken.
    Veel plezier dikke kus Bea

  • 27 November 2006 - 17:49

    Jon:

    hey leukerd, vermaak je je nog een beetje?

    dikke kuzzzzzz
    Jon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 114988

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: