Alsof ik niet ben weggeweest..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Alsof ik niet ben weggeweest..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Alsof ik niet ben weggeweest.....

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Lauraaaa you're back! Look at you, you look great! Dat is ongeveer de gemiddelde reactie die ik krijg in de supermarkt, op straat, in de restaurantjes waar ik altijd kwam.. eigenlijk overal waar ik mensen ken! Altijd leuk om te horen.. En Girls, ik kan jullie zeggen dat als ze me willen houden op Maria Galanta (de boot waar ik al 2 dagen op gewerkt heb) dat ik zeker onze weddenschap ga winnen!! hahaha ik ben dan ong de hele dag bezig met om een snorkelende groep mensen heen zwemmen. Het gebeurt ook regelmatig dat ik iemand voort moet slepen, of helemaal terug naar de boot moet brengen! Duss... reserveer die chinees maar alvast & dan zal ik hier net zo lang oefenen tot ik imuun ben voor alcohol! :D

Nee alle gekheid op een stokkie, het gaat goed met me, ben al lekker bruin aan het worden en heb al heel veel van mijn vrienden gezien! Sommige moeten nog terug komen naar het eiland, maar het begint drukker en drukker te worden. Op sommige momenten voelt het echt alsof ik niet weg ben geweest. Ik ben lekker uit eten geweest en de keer dat ik een poging deed tot uitgaan was ik om half 1 alweer thuis omdat ik om 7u op het werk moest zijn. (verstandig he)

Het allerleukste wat ik tot nu toe gedaan heb was gister.. haha toen zijn we na mijn werk vanuit philipsburg helemaal terug geroeid naar eerst simpson bay en toen een boot achterin de lagoon, op open zee! Iedereen verklaarde ons voor gek, maar was geweldig! Zal een kaart van st maarten bij mijn foto's zetten op te laten zien hoe ver het was.. :) (Ook dat zal me helpen de weddenschap te winnen)

Lieverds, ik ben echt super blij met alle lieve smsjes, telefoontjes, emailtjes en reacties op mijn site! Ik denk aan jullie & mis jullie & voor nu.. Ga ik op mijn vrije dag maar eens even naar het strand! ;)

Dikke kus

Ps. Kan iemand mij vertellen hoe het met Bea gaat?? En zeggen dat ik aan haar denk, want zij kan natuurlijk mijn site niet lezen..

& Wilrik.. you know where to find me, je kan altijd langskomen voor een tijdje! (En dan kan je je gekke zussie meenemen!)

  • 17 November 2006 - 14:52

    Mams:

    Ik heb nog niet je verhaaltje gelezen maar als je nog op de site bent kom dan even in de chatbox.

    Dikke kusz
    Mamsz

  • 17 November 2006 - 14:57

    Ria VdK:

    Hoi Laura,
    Jammer dat ik je niet uitgezwaaid heb.Ik dacht het was een gril je blijft in Nederland bij Paps en Mams. Maar nee hoor het paradijs trok je.Ik heb verhaal gelezen en het gaat weer fantastich met je denk wel om de lijn he. Anders was Sonja Bakker voor niets hahaha. Ik volg je weer. groetjes

  • 17 November 2006 - 14:58

    Mams:

    Zo nu heb ik je verhaaltje gelezen en ik ben blij dat je het zo ontzettend naar je zin hebt. Kan ook niet anders want je doet alleen maar leuke dingen. Kan me voorstellen dat iedereen jaloers op je wordt. Ik ga nu naar huis en schrijf vanavond nog een stukje.
    Dikke kusz

  • 17 November 2006 - 15:43

    Corina:

    Heeeeey nichie!!!!!!

    Natuurlijk willen ze je houden op de boot en natuurlijk ga je de weddenschap winnen!!!! Ik zit nu lekker op mn werk ff een berichtje te schrijven.. Ben net klaar met mn nagelklantje... Morgen avond gaan we stappen!! Hopen dat er meer te doen is als vorige week... Oh enne t is nog ff afwachten maar als alles goed uitpakt mag je ons in het nieuwe jaar St Maarten laten zien!! Dus houden die baan!!!!!!! Nou meis fijn om te horen dat je het naar je zin hebt... We moeten binnenkort echt ff bellen... Geniet van je vrije daggie ik ga over een uurtje lekker naar huis dan zit die van mij er weer op... Tot horens dikke kusssss

    Je nichie

  • 17 November 2006 - 18:35

    Tam:

    Dag lautje,

    ben blij dat je het zo naar je zin hebt en word maar lekker bruin daar! Ben echt jaloers tis daar zo lekker weer en hier in NL lopen we met onze winterjas en laarzen aan. Nayaaaaa we mogen eigenlijk niet zeuren want t is nog warm voor deze tijd.

    En met mama gaat het redelijk. Ze kan nu wat langer recht op zitten. Maar ze is nog wel vaak misselijk en duizelig en veel kan ze nog niet doen. Het is nog niet uitgebreid naar andere plekken en de neuroloog wil het nog steeds niet verschuiven.
    Ik zal haar de groetjes doen en een dikke kus geven:)
    Wanneer zet je foto's op je site van bruine laura?

    xxx Tam

  • 18 November 2006 - 09:30

    Donja:

    Dag lieve laura,

    Ik ben zo blij voor je dat je het weer naar je zin hebt daar op St Maarten.
    Wat tof dat je weer terug kon komen op de boot na 1 dag werken. Zonder werk is het daar ook lastig toeven volgens mij.
    Niet dat ik ook getwijveld had dat het niet goed zou gaan hoor, want volgens mij weet jij overal waar je je kleine neusje laat zien wel een feestje te maken.
    Echt geen idee wat voor weddenschap je hebt staan, maar doe je asjeblieft voorzichtig Lau? Jon heeft in zijn marinetijd ook eens tijdens een operatie 2 uur met een kleine rubberboot op zee gevaren in het holst van de nacht. Alleen een kompas, wapens en een set noodsignalen hadden ze bij zich. Inderdaad spannend, maar de zee is zo groot en je bent zo nietig he?
    *ach, wat ben ik weer de bezorgde trut aan het uithangen!!!*

    Lief, ik ga lekker boodschappies doen en van het weekend genieten. Ik zal nicole en corine nog wel even opzoeken vanmiddag (kunnen ze mijn mooie zelfgelakte nagels bekijken...;)) en dan kleppen we vast nog wel even over je!!!

    Een dikke kus van dit lekkere wijf en ik moest van Jon zeggen dat ie veel aan je denkt.
    XXX

  • 19 November 2006 - 21:30

    Nina:

    Heeej lieverd,

    Wat is het toch fijn om te lezen dat het helemaal goed met je gaat en dat je het daar helemaal naar je zin hebt!!!

    Ben dit weekend een beetje druk geweest maar ga je snel weer bellen!! want ik mis je!!!!

    Meisiej ik denk aan je, en hoop echt dat je nog heel veel leuke dingen gaat beleven... Maar gedraag je he :P:P Ik bel je snel!!!!!

    Kusss ik mis je!!

  • 20 November 2006 - 13:31

    Ben & Hennie:

    Blij te horen dat het goed met je gaat en dat je alweer lekker aan het beesten ben en ook plezier hebt in je werk. Nou je moeder kan er ook wat van, ze moet nog even oefenen wat de alcohol betreft, maar als dat lukt, pas maar op dan komt ze met de eerste de beste vlucht en windt ze het hele eiland om haar vinger. Als ze iets op heeft is ze nog leuker
    De foto die is doorgemaild spreekt boekdelen.

  • 21 November 2006 - 12:55

    Mady:

    He meis!!

    Ben blij dat het zo goed met je gaat!! Ik zit hier op de bank een beetje te rillen van de kou terwijl jij bruin aan het worden bent!! haha..ook niet eerlijk :p
    Je moet wel ff wat leuke fotootjes plaatsen bij je berichtjes hoor!! Wil wel weer ff zien wat je allemaal uitspookt daar!!

    Liefs en een dikke zoen,
    Mady

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 114992

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: