Back "Home" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Back "Home" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Back "Home"

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 November 2006 | Nederland, Amsterdam

This is your captain speaking; In 20 minutes we will be landing on St Maarten. Lokale tijd 15.00u, temperatuur 29 graden. Eindelijk, na een vlucht van 8,5u waarvan ik er 7 geen woord gezegd heb. Ik zat naast een oud Duits echtpaar en had dus niet bepaald gezellig gezelschap. Na 7u werd ik dus gillend gek en ben maar even een rondje gaan lopen, waarna ik al snel aan de praat raakte. Eindelijk! Was al bang dat ik het zou verleren :)

Eenmaal op St Maarten stond Tara op me te wachten, klinkt gek maar het leek alsof ik thuis kwam! Het enige gekke was het nieuwe airport, dat past dus echt NIET bij St Maarten. Nadat we even heerlijk hebben staan knuffelen, zijn we naar Soggy gereden en daar kwam ik al snel een heleboel oude bekenden tegen. Echt super leuke reacties gehad, helemaal om het feit dat ik zo afgevallen ben..

’s Avonds ben ik met Tara & Roxy uit eten geweest bij Pineapple Pete. Ook daar veel leuke reacties van Pierre & de jongens; They’re happy to have me back! We hebben heerlijk gegeten en raakten natuurlijk niet uitgepraat! Het zal nog wel een paar dagen duren voordat alles bijgepraat is!

Het grappige is dat ik dus morgen al meteen kan werken voor een dagje. Tara wist nog een boot waar ze dringend mensen nodig hadden, dus meteen gebeld en morgen dus aan de slag. Ik wordt om 7.30u verwacht in Philipsburg, wat inhoud dat ik om 6.45u van huis moet! Gaat nog lekker worden met mijn Jetlag!

Ik ben erachter gekomen dat ik dus wel smsjes uit Nederland kan ontvangen op mijn St Maarten nr. (jaja ook St Maarten boekt wel eens vooruitgang) Dus voor degene die willen smsen: 00599 5273395 daar kunnen jullie me ook op bellen. Als je dan 0900 9848 belt en dan mijn nr intoetst, kost het maar 13 ct per minuut! :)

Nou lieverds, het gaat goed met me.. Ik ga nu lekker slapen en spreek jullie snel! Tnx voor alle smsjes en telefoontjes die ik nog kreeg toen ik op schiphol was! Dat heeft me goed gedaan. Denk aan jullie & mis jullie!

Liefs Laura

  • 15 November 2006 - 05:23

    Mams:

    Hihi, oma zei vroeger altijd dat een vliegende vogel altijd wat heeft. Bij jou is dat zeker van toepassing. Amper op het eiland en al gelijk een dagje werk. Hopen maar dat het de rest van je verblijf ook zo gaat. Blijf in ieder geval van die leuke verhalen schrijven want dat ben je niet verleert. Op Schiphol hoorde ik al zeggen dat de trap op Sint Maarten niet meer gebruikt wordt. Tegenwoordig ook een slurfie. Jammer he, want dat was echt de charme van Sint Maarten. Nou meisz, veel succes op de boot, misschien leidt het tot meer werk. Knuf van Bibi
    Kusz
    Mamsz

  • 15 November 2006 - 07:24

    Maryvonne:

    Hoi Laura,

    Ben wel een beetje jaloers hoor dat jij nu wel op sint maarten bent en ik niet...Voor hetzelfde geld hadden we in hetzelfde vliegtuig gezeten! Maar jaa...jij geniet voor meer mensen tegelijk, dus doe dat ook maar voor mij dan, haha!

    Veel plezier daar en pas goed op jezelf,

    Groetjes
    Maryvonne

  • 15 November 2006 - 08:12

    Dorith:

    Heyy Lau!! Super dat je terug bent!! En lekker weer cker?!! K ben jaloers! haha, nou werkse vandaag!! Enne heeeel veeel plezier!! xxx Dorith (komen de vliegtuigen nog wel over dat strandje aan vliegen?)

  • 15 November 2006 - 09:02

    Wilrik:

    Laura...hou op ik kan het niet aan om te horen dat je daar weer zit! :-) Ik wil ook heel graag weer terug..heb nog altijd heimwee!

    Weer heel veel plezier daar!

    Kus,
    Wilrik

  • 15 November 2006 - 09:24

    Dennis:

    veel plezier moppiej

  • 15 November 2006 - 09:38

    Nicole:

    Hey muts....missen je .... ik hoop echt dat je wederom een onwijs leuke tijd hebt daar. Heb je mijn sms wel gekregen op je gewone nummer na het landen op st maarten? Hebben de hele dag aan je gedacht.. allemaal
    Een dikke knuffel van Niels en die wil snel weer met laora naar het strand en lekker spelen

    dikke knuffel wijffie en ik blijf het zeggen hopelijk tot snel xxx

  • 15 November 2006 - 09:46

    Tam:

    Dag lief!

    Jaaaaa ik had al ontdekt dat ie het doet. Denk probeer maar gewoon even een smsje te sturen en jaaa hoor ze belt me meteen. het was alleen niet op een erg christelijke tijd, dus tamarah hoorde het echt heel ver weg! Maar ik ga je nog wel even bellen 1 van deze dagen:)

    Waar heb je trouwens geslapen? ook best wel belangrijk:P
    Nou ik spreek je snel weer
    xxx

  • 15 November 2006 - 09:48

    Aisha:

    Hey hey girl!
    Zo leuk dat je zo wordt ontvangen..ben blij dat je veilig bent aangekomen! Geniet ze!
    kus
    ais

  • 15 November 2006 - 10:23

    Je Nichie:

    Hey wijffie..

    Ben blij dat alles goed is gegaan... Verschrikkelijk he van die saaie pieten naast je pfff wat zal jij je hebben zitten vervelen.. Goed zeg dat je meteen al voor een dag aan de slag kan!! Misschien zegt ie straks wel dat je mag blijven!! Skeet maak er een super tijd van!!! We missen je allemaal!!
    Ik hoop dat je ook snel van je zere keel af bent maar dat gaat wel lukken neem ik aan met 29 graden!! Ik mis je!! Dikke kus van mij...

  • 15 November 2006 - 14:16

    Nina:

    Heej schat,

    Vond het ook echt fijn dat ik je even gesproken heb toen je geland was!! toch een fijn idee dat je helemaal veilig aangekomen bent!!
    Kan je trouwens ook smsjes ontvangen op je Nederlandse nummer? Of heb ik mijn smsjes voor niks gestuurd:P

    Ik kan niet zo lang op internet want moet zo eten en werken dus druk druk druk... Spreek je snel weer!!

    Heeeeel veel plezier, geniet ervan!! Ik denk aan je, en ik mis je!!!

    Hele dikke kus...

  • 15 November 2006 - 15:38

    Sidekick:

    Hey Wijffie, fijn dat je goed bent aangekomen en dat je een warm onthaal hebt gehad!
    Love you...Kisses
    Tan

  • 16 November 2006 - 22:31

    Kelli:

    Heeeeyy Girl!

    Jij bent er snel bij ;) Dat had ik niet verwacht hoor! Vandaar deze late reactie..

    Maar echt top om te horen dat alles goed is gegaan en dat je veilig daar bent! En super dat je meteen een dag aan het werk kon! Nog last gehad van je jetlag? :P Is dat ook iets waar je misschien langer zou kunnen werken of is het echt maar voor 1 dagje?
    Ook leuk om te horen dat je het daar meteen zo gezellig hebt! :) Dan hoeven we hier tenminste niet bang te zijn dat je morgen weer op de stoep staat ;) Zolang je ons maar niet vergeet he! :p

    Hey schat, heel veel plezier en ik spreek je snel he!

    Dikke knuffel (L)

  • 17 November 2006 - 11:14

    Gwenda:

    Ja en daar zit je dan!! Heb echt met je te doen...maar niet heus!!!hihhihi...

    Nou meid geniet van het mooie weer en zaterdag als ik geen kater heb dan stuur ik je een email met de details van Almere vrijdag avondje uit...

    Kussie Gwennie

  • 17 November 2006 - 11:31

    Mams:

    Twee reebruine ogen die keken de jager aan. Zo voelde het toen Bibi op de achterbank van de auto mij aankeek. Het was net alsof zij wilde zeggen wat doe je me aan. Maar affijn....we werden heel leuk ontvangen. Haar verzorgster knuffelde met haar en was gelijk verkocht. Bibi zit met een Benne Senner, Ramses genaamd, in een hok. Na een kwartiertje mochten wij even kijken maar madam zat op haar gat en wilde nog even niet spelen terwijl Ramses maar op haar heen draaide en alle trucjes uit de kast haalde om madam aan het spelen te krijgen. Volgens de verzorgster duurt het meestal een klein uurtje en dan is het ijs gebroken. Al met al gingen we met een goed gevoel weg en was het lang niet zo erg als dat ik van te voren dacht. Dus ik hoop dat je ook een beetje gerustgesteld bent.
    Dikke kusz
    Mamsz

  • 17 November 2006 - 13:48

    Joke:

    Hallo Laura, fijn te lezen dat je goed bent aangekomen. (tenslotte weet je maar nooit)Heb je nu voor meerdere dagen werk of was dit maar éénmalig. Pas op met uiteten gaan, anders moet je 'annie' bakker weer aanspreken!

    Succes met het zoeken naar werk en woonruimte.

    Groetjes Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 114989

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: