Nog 2 Nachtjes Slapen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Nog 2 Nachtjes Slapen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Nog 2 Nachtjes Slapen..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 November 2006 | Nederland, Amsterdam

Na veel commentaar (Mijn nieuwe website zou onhandig zijn & niet overzichtelijk) toch maar besloten om deze aan te houden.. Lekker vertrouwd zullen we maar zeggen!

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het weer zo ver.. eindelijk weer terug naar mijn eilandje! Wel een vreemd gevoel om zo opeens terug te gaan naar de zon. De vorige keer was het natuurlijk ook in Nederland mooi weer, dus was de overgang niet zo groot. Maakt niet uit hoor, kan er vast wel aan wennen! ;)

Mijn laatste weekend in Nederland was erg leuk, vrijdag en zaterdag uitgeweest en super avonden gehad.. Besef nu nog meer hoe erg ik iedereen ga missen!

Voor degene die het nog niet wisten: morgenavond bij mij thuis en afscheidsborreltje! Als je zin hebt, je bent welkom!

Liefs!

  • 12 November 2006 - 16:07

    Corina:

    heey nichie,

    komt helemaal goed wij zijn van de partij!!!

    tot morgen dikke kus en knuffel

    je nichie

  • 12 November 2006 - 16:46

    Nina:

    Was zeker gezellig gister:P
    Ik ga je missen schat!!
    Tot morgen!!
    Kusje

  • 12 November 2006 - 17:55

    Djoeke:

    Hey Laura,

    Nah meid ga er echt van genieten ik ben super de super jaloers op je dat je weer terug gaat naar "the friendly island" het liefst kruip ik mee in je koffer. Mijn ticket voor aankomende zomer staat nog in optie, ga waarschijnlijk 2 july 2007 tot 31 augustus 2007...heb er nu al zin in. Ga je site zkrz volgen en geniet er echt van.

    Kus Djoeke

  • 12 November 2006 - 19:40

    Sanne:

    Heey schatje,

    Een hele goede reis!!! Wie weet zie ik je nog wel op dat mooie eilandje binnenkort!!! wie weet, kunnen we in ieder geval de boel weer onveilig maken en de lekkere mannen van de megayachten versieren!!!!

    haha geintje, veel plezier en we houden contact!!

    Kus Sanne

  • 12 November 2006 - 20:34

    Nathalie:

    leuk dat je terug gaat, doe ze daar al vast de groeten van mij. En je ziet me daar wel verschijnen, hé!!!!!

  • 13 November 2006 - 08:36

    Joke:

    Hallo Laura, ja meid het is alweer zover! Eerst denk je het duurt nog een tijd maar dan is ineens de tijd aangebroken......
    Ik wens je weer een fijne tijd doe voorzichtig en geniet en ik zal zeker weer je site bezoeken. Schiet ook maar weer een paar mooie plaatjes.
    Veel plezier tijdens je laatste avond thuis en niet te veel traantjes laten!

    Groetjes Joke





  • 13 November 2006 - 13:46

    Mady:

    He wijffie..

    Heeeeel veel plezier.. vind het jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn, maar ik zie je in ieder geval morgenochtend nog! Geniet van je laatste avond thuis en ik zeg je bij deze alvast: Go and have a lot of fun!

    Liefs,
    Mady

  • 13 November 2006 - 19:01

    Ben En Hennie:

    Hallo Laura, wij kunnen niet komen, Ben is naar Amsterdeam zijn zus ligt in het ziekenhuis, ligt op de hartbewaking, is dus niet zo best.

    We wensen je een goede vlucht en veel plezier op je eiland. Geniet er van, tot mails dikke kus, Ben & Hennie

  • 13 November 2006 - 20:12

    Mams:

    Tja...daar zit ik dan tussen al je vrienden en vriendinnen. Het is erg gezellig. Francien zit verhalen te vertellen over vroeger toen je klein was. Hoe je altijd met je twee staartjes binnen kwam huppelen en altijd precies op het moment wanneer er lekkere hapjes op tafel gezet werden. We gaan nog even genieten vanavond en maar niet aan morgen denken. Ben blij dat je toch deze site aan houdt. Nou lievie ik hoop dat je een te gekke tijd hebt op het eiland maar dat gaat vast lukken.

    Dikke kus
    Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 114985

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: