Nieuwe Site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Nieuwe Site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Nieuwe Site

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

Haay Lievies,

Omdat ik over 23 dagen alweer terug naar St Maarten ga heb ik nieuwe weblog aangemaakt waar ik jullie op de hoogte zal houden met berichtjes & foto's.

www.llaura.web-log.nl

Ook daar kunnen jullie weer reacties plaatsen, dus ik hoop op een heleboel lieve berichtjes zodat ik weet dat jullie mij ook niet zijn vergeten!

Liefs Laura

  • 22 Oktober 2006 - 15:01

    Dave:

    hey laura ik zal zeker je site in de gaten houden en ik zie je voor je weg gaat hoop ik nog wel en zo niet dan alvast veel plezier kusjes dave

  • 22 Oktober 2006 - 16:06

    Mams:

    Kan ik zo langzamerhand de ene site slapend intikken moet ik weer wennen aan een andere site. Grappie....
    Over 23 dagen brrrrr...., hoop dat we nog veel lol beleven in die 23 dagen. Gisteren naar Marco Borsato, over een paar dagen Beauty and the Beast. We genieten er nog even van. Enne..... vergeten doen we je niet hoor (en verwaarlozen ook niet!!!!)

    Kusz
    Mams

  • 23 Oktober 2006 - 10:05

    Naomi:

    Ga je alweer naar Sint Maarten??
    Kusje

  • 23 Oktober 2006 - 11:17

    Nina:

    Tuurlijk vergeet ik je niet... Haha wat dacht jij dan;) Maar ik ga je site ff opslaan en dan gaan we dit keer ff wat meer bellen en mailen enzo;)

    Ik ga je missen schat!!!

    Xx

  • 23 Oktober 2006 - 17:10

    Beetje:

    Hoi Lauwtje
    Ik ga trouw kijken en trouw berichtjes schrijven.

    kuzzies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 114989

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: