Nog 1-2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Nog 1-2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Nog 1-2 nachtjes slapen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Haay Lieverds!!

Het zit er bijna op, voor mij nog maar 1 nachtje slapen (Als slapen zin gaat hebben, want het gaat een behoorlijk afscheidsfeestje in Bamboo Bernies worden) en dan zit mijn avontuur op St Maarten er (voorlopig) op. Voor jullie nog 2 nachtjes slapen voordat ik eindelijk op Schiphol aankom. :-)

Ik heb super veel zin om thuis te komen!!

Als de gegevens kloppen kom ik Vrijdag om 10.55u aan op schiphol. Ik vlieg met de vlucht KL 785, dus dan kunnen jullie zien of ik wel echt vertrokken ben!

Tot snel Lievie's!!
xxxxxxxxxxxxx Laura

  • 17 Mei 2006 - 20:40

    Mams:

    Als je je maar niet verslaapt meis, het zal je gebeuren. Hi hi, veel plezier bij Bamboo Bernies

    Dikke kus
    Mams

  • 17 Mei 2006 - 20:52

    Caspar:

    hey!
    ik zie je dan snel weer denk ik! goede reis terug.
    en ik speek je snel.

    liefs caspar :)

  • 17 Mei 2006 - 21:07

    Bea:

    Lust je nog Taart ???:-)
    Tot vrijdag.
    Dikke kus

  • 17 Mei 2006 - 21:33

    Kelli:

    Hey meissie!

    Echt heeeeeeeeeel veel plezier bij Bamboo Bernies! Zal vast een feest worden om niet te vergeten! Wij zijn jou ook niet vergeten en zijn blij dat je weer thuis komt hoor! Hoop je snel weer te zien!!!

    Dikke kus (K) Kel

  • 17 Mei 2006 - 21:42

    Kelli:

    Ow jah...
    En ik wens je alvast een hele goede reis natuurlijk! ;)

    Liefs Kel

  • 17 Mei 2006 - 21:51

    Corina:

    Veel plezier op je afscheidsfeest!!!! Goeie reis alvast..

    Dikke kus
    Corina

  • 17 Mei 2006 - 22:06

    Sha:

    goede vlucht terug en geniet van het afscheids feestje:D,

    hopelijk zie ik je snel

    kus

  • 18 Mei 2006 - 06:14

    Tam:

    Wieeehoooeee lau:) eindelijk weer naar huis! wehehehehehe ik duik zo nog ffies de stad in om iets leuks voor je te zoeken en dan zie ik je morgen!!~
    Veel plezier met je afscheidsfeestje en tot morgen!

    Liefs Tam

  • 18 Mei 2006 - 06:41

    Ingrid:

    Nou Laura dan is het bijna zover dat je weer thuis bent en natuurlijk ook bij BIBI. Die zal het ook wel fijn vinden dat je terug bent. Nou schat geniet er nog van en een fijne vlucht.

  • 18 Mei 2006 - 07:39

    Karin:

    hoi laura,weer lekker naar huis.nog een gezellige dag en een goeie vlucht.

  • 18 Mei 2006 - 12:47

    Tim:

    Heey Laura!
    Alweer tijd niet gesproken. Maar ik begrijp dat je avontuur er bijna op zit.Eerst nog een afscheidsparty dus!!Ik wens je alvast een hele goede reis en ik spreek je snel!Doeg Kus,
    Tim

  • 18 Mei 2006 - 13:29

    Nina:

    Heej meisiej,

    Heel veel plezier op je afscheidsfeestje, en een goede reis.. Maar dat komt allemaal wel goed. weet trouwens niet of je dit nog leest maar goed, ik zie je snel weer!!

    Xx

  • 18 Mei 2006 - 14:19

    Mams:

    Dat nu net Boris Gardner met I wanna wake up with you op de radio moet zijn. Nog 6 uurtjes dan zit je in het vliegtuig. Ik spreek je straks nog wel even. Sterkte!!!

    Kussie
    Mams

  • 18 Mei 2006 - 16:48

    Dorith:

    Lau!!! Heel veel plezier vanaaf!!! uhm.. dat is nu denk al gweest.. zit ik me opeens te bedenke!! Goeie reis!! Kuzz Door

  • 18 Mei 2006 - 18:15

    Wilrik:

    Hey Laura,

    Jammer dat je nu ook vertrekt...vond het altijd weer leuk berichtjes uit Sint Maarten te lezen! Jij was de laatste van wie ik nog steeds een update kreeg.

    Veel plezier weer in Nederland!

    Kus,
    Wilrik

  • 18 Mei 2006 - 21:33

    Mams:

    Je bent nu net een uurtje in de lucht. We hebben nog heel wat telefoongesprekjes gevoerd vanavond. Voor het inchecken, na het inchecken, voor de douane en ook nog in het vliegtuig. Grappig he dat de hele selectie van FC Groningen voor je zit. Evgeniy Levchenko, Stefano Seedorf
    Rasmus Lindgren


  • 18 Mei 2006 - 21:34

    Mams:

    Oeps drukte verkeer. Kan gebeuren. Ben benieuwd naar je foto's. Ga nu lekker slapen, kan niet wachten tot het morgen is. Ik hou van je
    Dikke kus
    Mams

  • 24 Mei 2006 - 09:58

    WeSz:

    kom maar weer snel terug.. dan kunnen we naar Ajax

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 114991

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: