Relaxed weekend in de Caribbean - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Relaxed weekend in de Caribbean - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Relaxed weekend in de Caribbean

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

19 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen weekend heb ik een super weekend gehad! Vrijdag na het werk heb ik samen met Tara en Trevor een gezellige avond in mijn appartement gehad. Lekker knus samen, dat zijn de beste avonden.

Zaterdag hadden we de 70’s party op het werk en dat was echt amazing! Om eerlijk te zijn was ik na een paar uur de muziek wel een beetje heel erg zat, maar de avond zelf was super! Er waren redelijk wat mensen die hun beste 70’s outfit uit de kast hebben gehaald om er zo goed mogelijk uit te zien! Zelf had ik ook mijn best gedaan, zoals op de foto’s wel te zien is en ik kreeg niets dan positieve reacties. Na het werk heb ik met Tara en Maarten in ons appartement een afterparty gehad. Lekker op de bank gehangen om bij te komen van het werk. Toen we ons realiseerden dat het al licht buiten was, zijn we toch maar naar bed gegaan.

De volgende dag zijn we met moeite vroeg opgestaan, omdat er een dag op het strand gepland was. (Voor ons beide de eerste keer sinds weken.) We hebben onze spullen gepakt en de hele dag als toeristen op Orient Bay doorgebracht. Heerlijk relaxed, al zijn we allebei super verbrand, omdat we –net als toeristen- niet goed genoeg ingesmeerd waren. Na het Orient avontuur, heeft Tara mij naar Cupe Coy Beach gebracht, waar Bernie zijn verjaardag vierde. Dat was echt super! Bernie valt op mannen, dus het is wel te raden wat voor mannen er op zijn verjaardagsfeestje waren. Als enige vrouw daartussen zitten is echt geweldig... We hebben daar de avond doorgebracht, de sunset gezien en met kaarsen in het donker onder een volle sterrenhemel op het strand zitten praten. Ik denk dat de mensen die vergeten hoe mooi de wereld kan zijn, dat eens moeten meemaken. Zoals Tara en ik iedere dag tegen elkaar zeggen. “Life is Beautifull!” en dat moet men niet vergeten. Tuurlijk zitten sommige dingen wel eens tegen maar ja .. “C’est la vie!”

Eenmaal thuis heb ik een lekkere lange douche genomen en heb daarna een dvdtje gekeken. “The Perfect Man” volgens de dvd bestaat ie echt ......

Vandaag ben ik vroeg opgestaan en met Tara naar de Gym geweest. Dat ging een beetje moeilijk aangezien ik onder mijn oksel super verbrand ben. Hihi dat krijg je als je in de zon in slaap valt..
Na de gym hebben we bij Shrimpie’s gelunched en onze email gekeken. Thuis heb ik Mady gebeld, want die is vandaag 19 geworden! Gefeliciteerd schat!

Tot snel, Liefs Laura

  • 18 April 2006 - 23:51

    LAURA:

    Ik heb nog geen tijd gehad om alle foto's een naampie te geven, dus dat zal ik morgen doen!

    Liefs!

  • 19 April 2006 - 05:53

    Mams:

    Waarom heb ik die mooie mannen nooit gezien op het eiland? Enne... Cupe Coy Beach, ik had het toch gezegd, je moest alleen een stukje doorlopen. Overdag zag het er al fantastisch uit dus ik kan me voorstellen dat het er bij zonsondergang helemaal schitterend uit ziet. Ik zie dat je ook een ander vriendje/vriendinnetje gevonden hebt! Ik zal je vanmiddag nog even sms-en. Dikke kus
    Mams

  • 19 April 2006 - 09:12

    Joke:

    Leuk, dat je weer naar Nederland komt. Je zult het vast weer saai vinden hier. Denk maar aan de kou, geniet dus nog maar even.

  • 19 April 2006 - 18:29

    Laura:

    Haaaallo :) whahaha lautje je ziet er heel leuk uit op de 70's party :) Hihi.. ziet er erg gezellig uit enzo! Ohh vergeleken met daar is het zooo saai in Nederland :p Geniet er nog maar van...! Dikke kus, xx
    Laura

  • 19 April 2006 - 18:40

    Tam:

    Daaaggg lievie!

    Ziet er allemaal weer leuk uit, maar k ben blij als je weer lekker in NL bent! Ik kan niet wachten.
    Heel veel plezier nog maak nog maar een paar mooie foto's en ik spreek je snel weer:)

    xxx

  • 08 Mei 2006 - 20:21

    Erwin:

    Ajax heeft de beker van PSV gewonnen 2-1. Tot binnenkort

  • 08 Mei 2006 - 20:46

    Mams:

    En natuurlijk een gigantisch feest op het Leidseplein. Jammer he, je komt net ff te laat naar Nederland. Dan maar hopen op een groot feest tijdens het WK.
    Succes morgen, je laatste daggie universiteit op Sint Maarten.

    Kus
    Mams

  • 09 Mei 2006 - 10:22

    Mams:

    Jammer dat het toch weer op rellen uitgelopen is.

    Dikke kus
    Mams

  • 17 Mei 2006 - 16:29

    Mams:

    Het is bijna zover, nog 1 nachtje slapen voor jou en 2 nachtjes slapen voor ons. We kunnen bijna niet meer wachten. Krijgen we nog een laatste verhaaltje te lezen of ben je te druk met je koffer(tje) inpakken. Mazzel he dat je twee mannen op dezelfde vlucht hebt waar je nog stringetjes en dingetjes in de koffer kan proppen.
    Dikke kus
    Paps en mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 114992

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: