Gezellig dagje met Dorith!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Gezellig dagje met Dorith!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Gezellig dagje met Dorith!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Vandaag was het eindelijk zover, de Maasdam & dus Dorith waren hier!!! We hadden gister via de email afgesproken dat we om 9.15 bij de bewaking van de pier zouden staan. Nadat we allebei 1,5u bij een andere bewaking op elkaar hadden staan wachten, kon Door gelukkig de telefoon van een aardige Antilliaan lenen om me te bellen. Mijn reactie: He, waar ben je nou ik sta al 1,5u te wachten?! Haar reactie: Ja waar ben jij? Ik sta ook al 1,5u te wachten!! Best komisch, maar het is dus allemaal goed gekomen! Toen ik eenmaal bij dr was, heb ik meteen mijn moeder gebeld. Omdat Door haar moeder pas 1x aan de telefoon heeft gehad sinds ze weg is, hadden we als soort van verassing geregeld dat haar moeder dan naar mijn mobiel zou bellen. De telefoon ging & nadat ik opgenomen had zei ik heel verbaasd: "He Door, het is voor jou!" Zo kon ze dus ff lekker met dr mama & dr zussies praten.

Als eerst heb ik haar meegenomen de Frontstreet in, waar ik dr wat winkeltjes heb laten zien. Daarna hebben we bij de burgerking wat gegeten & gedronken. Op de pier daar hebben we nog even wat leuke foto's met de Maasdam op de achtergrond gemaakt! De terugweg zijn we over de Boardwalk gelopen & dat vond ze heel leuk allemaal. Om 12u zijn we in de auto gestapt omdat ik Nan van dr werk moest halen. Het was voor het eerst in 2,5 maand dat Door weer in de auto zat.. Bij de Universiteit ben ik nog even gestopt, zodat ik kon laten zien waar ik nou "studeer".

Omdat we een beetje vroeg waren, ben ik eerst nog doorgereden naar Marigot & zijn we even op het marktje wezen kijken. Toen we Nan van het werk hadden gehaald zijn we even bij mij thuis geweest om het huis te laten zien. Dat vond ze ook helemaal leuk! Daarna zijn we via Marigot, door de Lowlands (Ja idd, mijn verdwaalroute toen ik hier pas was) naar Mullet Bay gereden. Daar hebben we lekker gezwommen. Het was erg grappig dat het KEIHARD begon te regenen toen we in het water lagen, terwijl de temperatuur heel aangenaam bleef!

Nadat we hadden gezwommen zijn we doorgereden naar Maho, zodat Door kon zien hoe de vliegtuigen binnenkomen. Op Dinsdag komt altijd de KLM dus dat was wel erg leuk, de KLM is namelijk het mooiste & grootste vliegtuig dat op St Maarten land. Het was een spectaculaire landing! Omdat er een regenbui verderop in de lucht hing, ging hij landen via een korte bocht. Hij was nog bezig met de bocht maken, terwijl hij aan de grond gezet werd. Was best eng om te zien!

Het was inmiddels al kwart voor 4, dus zijn we weer in de auto richting het schip gereden. Onderweg natuurlijk weer file gehad, wat best grappig was omdat we daardoor konden oefenen met "achteruitkijk-spiegel-flirten". Dat leverde best lachwekkende momenten op.

We hebben dus samen een erg gezellige dag gehad & het was voor ons beiden fijn om weer eens een bekende te zien. Grappig dat dat allemaal zo kan terwijl je zo ver van huis bent! Ik kijk nu al uit naar de volgende 2x dat ze komt, want ik vind het ook gewoon erg leuk om haar mijn leventje enzo te laten zien! Daarbij komt dat het dan ook nog eens super gezellig is!

De volgende x dat ze komt, 22 november, mag ik met haar mee aan boord. Dan gaat ze me een rondleiding op het schip geven & kan zij mij dus haar plekje laten zien!

  • 02 November 2005 - 04:37

    Mady:

    Hee scheet!!
    Wat leuk zeg!! Dat je weer eens een bekende ziet daar he..!! Ik mis je nog steeds hoor schat, ik ga later even een langer berichtje sturen, moet nu haasten naar m'n werk!! Maar je foto's zien er weer eens mooi uit..en ben nog steeds best jaloers!!

    Dikke knuffel!!

    HvJ.. Mady

  • 02 November 2005 - 07:07

    Mamsz:

    Ik ben blij dat jullie een leuke dag hebben gehad samen. Ik ga nu even de foto's bekijken want je broer is weer aan het downloaden dus dat lukte net niet.
    Dikke kus
    Mamsz

  • 02 November 2005 - 09:15

    Tam:

    Heeey Lautje:)

    Echt leuk dat ze kwam en alles heeft gezien ben jaloers:P! en die boot is volgens mij echt grrrrrooooottt:O Wousiej;)

    Ik heb trouwens ffies gekeken de tickets voor wanneer ik wil komen zijn wel bagger duur:O iets van 850 euro. Misschien dat de prijzen nog een btje omlaag gaan hopen we dan want dan moet ik nog hard doorsparen;)Maaaaar ik ben al goed op weg:D
    Alles opende heel langzaam op je site dus heb nog niet alle foto's gezien,, want was nogal ongeduldig ben ook broodjes aan t bakken en iets aan t opzoeken op internet ik doe natuurlijk weer alles tegelijk!
    maar dat komt dan nog wel een keertje:) t ziet er in ieder geval in t klein leuk uit:D Zaterdag heb ik me eerste wedstrijd van het seizoen LZK in sittard. Hoe gaat t bij jouw zwemmen eigenlijk? Ben je al weer begonnen met trainen sinds je ziek bent geweest? En hebben jullie ook wedstrijden enzow?

    Nouw ik ga me broodjes uit de oven halen ik spreek je snel weer hoop ik! En je krijgt echt geen kaart hoor(a) wilde alleen weten of jullie daar een postcode hadden;) gegeeggee

    Byebye Love you xxx

  • 02 November 2005 - 10:53

    Nina:

    Hee Lau!!

    Echt leuk om je verhalen te lezen!! Ben blij dat je t zo leuk hebt daar!! Ben best wel jaloers hoor.. Heb nu bijna tentamenweek dus moet ff gaan bikkelen:P.. Maar komt vast wel goed!! Veel plezier nog!! En geniet dr van!!

    Xx Love u!!

  • 02 November 2005 - 11:14

    Annet Zonneveld:

    Laura, ik ben blij dat jullie elkaar toch nog gevonden hebben, pff ik dacht dat komt nooit goed! Maar gelukkig, en wat kan je veel zien op één dag! Jammer van die donkere lucht zo nu en dan, maar het lijkt mij heel mooi allemaal ben benieuwd hoe je het op het schip vind de 22ste, ik zou wel ff in jouw huid willen kruipen die dag!! Enne bedankt voor het 'uitlenen' van jouw telefoon! Veel plezier nog en ik blijf je volgen op de site!!

    Groeten Annet

  • 02 November 2005 - 17:40

    Tam:

    Nu heb ik je foto´s wel gezien.. hij deed nu een stuk sneller of deed ik nu gewoon maar 1 ding tergelijk:P Ze zijn in ieder geval hardstikke leuk:D en of ik veel beltegoed heb dat ik aan t msn-en met me telefoon neeehh hoor tis gratis:P

  • 02 November 2005 - 18:10

    Dorith:

    Hey Lau!! 't was echt super!! K zal gauw ook ffies die andere foto's mailen! Tot de 22ste!! xxxx

  • 03 November 2005 - 17:05

    Kirsten:

    Hé Laura! Ik had je niet echt heel lang gesproken via de telefoon, maar het ziet er echt ontzettend gaaf uit waar je zit, en ik hoop dat je t nog steeds naar je zin hebt. En alvast heel veel plezier op de boot bij Door! :) Xxxx Kirsten

  • 04 November 2005 - 21:17

    Ebrahin:

    he alles goed met je?? ik geloof van wel.. had fotos vanje gezien met tamarah..:P jullie zijn echt gestoord maar goed.. heb je het een beetje naar je zin daar... ik zet een berichtje op je pp2g dan kan je zien wie ik ben;) spreekje doegg!! kuzz

  • 07 November 2005 - 14:05

    Aïsha:

    Hey girllyy...
    hoe gaat het? met mij gaat het minder...je weet wel waarom....maja...hmmm je hebt het echt leuk...echt goed om te zien..je bent mooi bruin geworden!
    Nou ...doe rustig aan...
    xx
    ais

  • 07 November 2005 - 21:38

    Debbie Nauta:

    He laura,

    Indrukwekkende verhalen en foto's!! je kent mij nog niet, maar ik ga zelf in februari stage lopen op sint maarten en ik zou graag wat meer willen weten over de huisvesting etc.. zou je mij willen mailen?? ik kan op de site nergens een mail adres van je vinden! groetjes Debbie
    debbienauta@home.nl

  • 10 November 2005 - 13:06

    Vincent:

    Laptop is gecrashed en Wilrik is er druk mee bezig dus heb ff niks te doen :P
    Ma hoe is het?
    Al een beetje bijgekomen van gister? Moet haast wel want de komende dagen zit je al geboekt ;)
    Bbq-tje, bootje, lady-C en toen rust op het strand :P

  • 11 November 2005 - 12:12

    Corina:

    hey hey nichie van me... hoe is het nou?? nog steeds naar je zin daar waar het warm en zonnig is? hier is het klote weer bah!! wanneer ga je weer je avonturen met ons allen delen haha en nieuwe foto's? ben benieuwd dikke kussss

    corina

  • 15 November 2005 - 21:11

    Vincent:

    Nog steeds geen nieuwe?
    Schiet toch es op!
    Er zijn mensen die wachten :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 114988

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: