Little Dimple - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Little Dimple - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Little Dimple

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 November 2005 | Nederland, Amsterdam

Shame on me, het is lang geleden, maar daar ben ik weer ..
Een zonnesteek, een zwemwedstrijd, een nieuwe baan & een huwelijksaanzoek later….

Tja waar zal ik eens beginnen?
Ik heb een tijdje iedere dag op kantoor gewerkt bij de Golden Eagle, af en toe even op de boot, maar daarna weer op kantoor. Iedere dag 6u opstaan, ben nog moe als ik eraan denk. Maar ja dacht ik, het is voor een goed doel. Niet dus! Op een dag kreeg ik een telefoontje, een andere medewerkster was terug van vakantie dus ze hadden me niet meer nodig.. Grrrr! Dus zo gaan we tegenwoordig met elkaar om?

Gelukkig belde Kurt (eigenaar van de Soggy Dollar Bar) een paar dagen daarna op, of ik toch maar wilde proberen om achter de bar te komen werken. Dat kwam mooi uit, dus daar ben ik maar meteen mee begonnen. Het is echt leuk werk & ik heb de grootste lol met al die mensen die daar komen. Er zijn namelijk een aantal vaste klanten die daar gewoon elke avond even wat komen drinken, ze hebben me zelfs al een nieuwe bijnaam gegeven: “Little Dimple” (Little omdat ik klein ben en Dimple door de kuiltjes in mijn wangen) Ik geloof dat ze het wel apart vinden dat ik als klein meisje helemaal niet bang ben om ze een grote mond te geven of terug te pesten. Bijvoorbeeld: Ryan –vaste klant, vind het erg grappig om me te pesten.
Om 1 of andere reden stak ik mijn tong naar hem uit & hij deed net of hij er iets achter zocht:

Ryan: Haha, in your dreams!
Laura: Yes that’s true, I do dream about that!
Ryan: (Zit met zijn mond vol tanden) Damn, I didn’t expect that one!

(Misschien is het een hierhadjebijmoetenzijn-moment maar het was echt heel erg grappig!)

Dan was er natuurlijk ook nog de zwemwedstrijd. Ik werd op Dinsdag gevraagd om Zondag mee te doen aan de 50’s Trophy van de club, die zou gehouden worden tegen het team van St Barth. Eens moet de eerste x zijn d8 ik, dus ik gaf toe. Iedereen blij, omdat er nu 4 master-vrouwen waren & we dus een estafette team konden vormen. Heel leuk, want daarmee hebben we uiteindelijk een Bronzen medaille gewonnen. Zelf zwom ik als een krant, ik heb alles behalve de vlinderslag gedaan & nog 2x vrij in de estafette. Ik vond het echt heel erg leuk om weer een x een wedstrijd te doen & ik denk dat het vanzelf wel weer beter zal gaan! (Hoop ik!)

Ik heb ook nog een huwelijksaanzoek gehad.. Tja ook daarbij moet eens de eerste x zijn, alleen is dat meestal van iemand die daadwerkelijk van je houdt. Dat was hier niet helemaal het geval. Het was namelijk zo dat meneer –die ik hier vorig jaar heb leren kennen op vakantie, zijn verblijfsvergunning niet verlengd wordt & daarom met een Nederlands meisje wil trouwen. Laat ik nou dat Nederlandse meisje zijn! Jippie! Echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk … Het scheelt wel dat ie er eerlijk over was, maar ik heb hem toch maar even uitgelegd dat het me niet zo verstandig lijkt. Toch Pap & Mam?! Hihi..

Wat ik jullie ook nog niet verteld heb, is dat het zusje van Wilrik, Anna, hier op vakantie geweest is voor 8 dagen. Laat dat kind nou net zo gek zijn als mij.. Echt apart, maar we konden het zo goed met elkaar vinden, net alsof we elkaar al heel lang kennen. Er is zelfs ergens een filmpje op een telefoon terechtgekomen waar wij samen nogal blij op de grond liggen tijdens het uitgaan.. Jammer dat het zo kort duurde, maar als ik een doos Red Bull opstuur kom jij hier naartoe gevlogen toch An? Haha

Verder ben ik samen met andere studenten –12 in totaal, mee geweest op de Golden Eagle om het eiland. Erg leuk om nu maar even toerist te zijn, maar ook wel een beetje vreemd. Al mijn collega’s helemaal verbaasd & boos, toen ze hoorde wat de reden was dat ik opeens niet meer op kwam dagen.. We hebben in ieder geval de grootste lol gehad met z’n allen & heerlijk genoten van een modder masker van vulkanische as, waarmee ons hele lichaam ingesmeerd was. Leverde erg leuke foto’s op, die ik natuurlijk niet heb want mijn fototoestel is kapot. Niet getreurd want ze komen er snel aan! We hebben geluncht gesnorkeld, gezwommen & van de zon genoten.. Iets teveel zon voor mij bleek achteraf, want ik heb er een zonnesteek aan over gehouden. Het resultaat: Een weekend lang slapen. Jammer! Maar is ook wel eens goed voor me..

Ik hoor trouwens dat er heel veel mensen zijn die mijn site bekijken zonder een berichtje achter te laten. Ik vind het ook leuk om iets van jullie te horen hoor! En ik zal beloven dat het volgende x niet zo lang duurt voordat ik een nieuw berichtje schrijf, hihi..

Liefs & xxx

  • 16 November 2005 - 20:56

    Papa:

    Idd weer eens wat nieuws maar nog steeds geen spijt zo te zien dat je bent gegaan. Wist wel dat je goed geleerd had prima. Wel lekker dat je bij Kurt gelijk weer aan de slag kon heb je weer even wat speling om uit te gaan en wat te kopen als dat nodig is. Hoop wel dat je toestel nog gemaakt kan worden want ik mis de mooie foto's die je tussen door stuurde naar ons groetjes en een dikke pakkerd

  • 16 November 2005 - 21:39

    Mama:

    Ik hoorde van papa al dat je een nieuw verhaal had geplaatst maar wilde eerst even de woensdagavondvrouwenfilm afkijken. In de eerste break je verhaal gelezen, in de tweede break de foto's bekeken en nu de film afgelopen is even een berichtje neerzetten. Je verhaal is weer fantastisch, over de foto's maar te zwijgen. Wat een leventje heb jij toch !!! Ik stuur je zo nog even een mail want bij het berichtje van papa ging er wat mis. (Leg het zo wel uit). Ik hoop inderdaad dat je fototoestel nog gemaakt kan worden. Tenslotte moet je ook nog een paar foto's van Bibi maken.

    Dikke kus
    Mama

  • 16 November 2005 - 21:41

    Mama:

    Trouwens wel een leuke bijnaam "LITTLE DIMPLE".

  • 17 November 2005 - 16:03

    Phili:

    heey,
    weer een leuk verhaal :)
    fotos zijn leuk vooral die met de modder hahah,

    gelukkig heb je weer baantje gevonden :)
    succes daar verder en veel plezier:)

    spreek je misschien nog op msn en anders asl ik terug kom uit amerika als het nu wel doorgaat

    kus

  • 17 November 2005 - 17:04

    Maryvonne:

    Op verzoek een berichtje! Alles gaat ok hier, het wordt lekker koud en hard aan het werk en hard aan het zoeken naar een baan (als fysio, weet iemand iets...??)

    Groetjes
    Maryvonne

  • 18 November 2005 - 11:46

    Eveline:

    almere 18 nov 05 ik heb je site gelezen en je maakt heel wat mee ik vindt dat je ons allemaal goed op de hoogte houd en vindt het erg leuk om dat te lezen ga zo door en de groetjes van eveline de buurvrouw.

  • 18 November 2005 - 15:56

    Martin:

    JA. DIMPLETJE DIMPLETJE aan de wand, wie heeft de mooiste kuiltjes van het sint maarten land...


    Het is Laura...

    Moeten binnenkort maar weer eens babbelen op msn..

    Ik merk dat je lekker gaat, hou fijn vol...

    toedels!

    x

  • 18 November 2005 - 16:32

    Tamarah:

    Heeeey Lautje:)

    Ik spreek je nu maar maakt niet uit! Echt vet die zwemwedstrijd heheheheh en zo te zien wordt je toch eindelijk een keer een echte schoolslag zwemmer heb ik altijd al geweten:D Trouwens als je dat badpak aan hebt ken je pas echt goed zien hoor bruin je bent! Want dan zie je goed die witte lijn:D ik ben ook bruin geworden(A) niet zo bruin maar op t trainingskamp heb ik een kruis op me rug gekregen van me badpak!

    En jaaa jaaaa lang weg geweest maar weer terug me actie was daar:D ik heb een spaanse vlieg gevangen en opgesloten(A) Vraag me niet hoe maar je zal het vast wel weer weten!

    Trouwens dat huwelijks aan zoek?mmm hij werkt wel op de goede plaats waarom verloof je je zelf niet alleen ffies hou je der nog wat aan over

    Ik ga weer verder met u praten:)

    Love you xxx

  • 18 November 2005 - 17:31

    Laura:

    Hee lautje! Tuurlijk, ik ben een vaste lezer van je avontuurlijke verhalen!:D Helaas niet altijd tijd voor een berichtje :( Heb het de laatste tijd echt druk!! Oja en ik heb btw ontslag genomen bij de mac.. :P Ik had het op een gegeven moment zooo druk, en ik vond het ook niet meer zo leuk enzo.. Haha harold was er alleen niet zo blij mee dat ik weg ging;) Nu moet ie de 2 beste Lobbydames missen ;) Hihihi!! Maar Lau, ik zie dat je het daar geweldig heb :) Strax wil je niet meer terug.. :P Hahah, nou ik spreek je snel weer

  • 18 November 2005 - 18:32

    Dooo:

    Haay schatttt!!!

    Sorry sorry sorry dat ik zo lang niks van me had laten horen maar ik was een weekje naar de ardennen met school.. :)
    Was allemaal heel gezellig.. :D!!
    Ik had jou net wel even gesproken he.. gaat wel goed met je hoop ik? Zo te lezen wel ;)
    Maar je wou een heel lang berichtje alleen heb ik niet zo veel tijd.. ik moet namelijk zo naar een verjaardag van Lenneke(meisje in Deventer) haha ik weet niet eens hou oud ze wordt.. :S vraag ik straks wel :D!!
    Maarjaaa toevallig interesse in een nokia carkit?

    - Kan je boetes besparen van 149 euro;
    - wanneer je gebelt wordt schakelt de radio zich vanzelf uit;
    - veilig handsfree bellen;
    - Carkit is te gebruiken op basis van een draadloze verbinding met de telefoon of middels een telefoonhouder welke geplaatst wordt in de auto;
    - Professioneel en vakkundig ingebouwd door KPN;
    - Carkit is geschikt voor een groot assortiment Nokia telefoons. Als de klant wisselt van telefoon hoeft alleen de houder vervangen worden en niet de hele carkit (kostenbesparing);
    - Oproepen en volumeregeling via afstandsbedieningknop

    Allemaaal heeeel voordelig joh..!! Ik moet even mn praatje oefenen hihi!!

    Moet naar Zwolle dan.. heel vroeg op en ik ga heel laat slapen vanavond.. ;)Als die mensen maar niet gaan verwachten dat ik daar fris en fruitig ga staan want dat doe ik niet!!

    Ze moeten al blij zijn dat ik kom werken op mn vrije zaterdagochtend/middag!!

    Weet je ik ga morgen wel een lang berichtje bij je neerzetten oké? dan kan ik me nu even omkleden enzooo.. anders red ik het niet..!!

    Daaag lau (soeplepel van me hahaha) Kusjeeee hou van jou.. :)

  • 18 November 2005 - 18:36

    Uhhh:

    Toch vond ik dat berichtje best lang hahaah wou ik even zeggen!!
    Maar dat komt natuurlijk door de geweldige voordelen van de nokia carkit!!

    Ik wou nog even zeggen dat je wel een lieve soeplepel bent en dat de carkit maar 249 euro is :D hahaha echt duur en dan moet ik morgen met me brakke hoofd die mensen overtuigen dat dat niet zo is :) Hahaha nou ja je hebt van die haarballen die er wel in trappen..
    Nu ga ik echt!! Kusjeeeeee DO

  • 18 November 2005 - 19:39

    Je Broer En Schoonzusje:

    Heee droppie!!

    We gaan je steeds mee missen hoor..!! :( Podverdorie.. al jouw vrolijke babbels altij.. Pff.. ik ben wel blij dat het zo goed met je gaat wijffie.. we moeten je trouwens de groeten doen van sinterklaas en zn pieten.. die missen je ook hier whaha.. ;) Nou have fun daar nog steeds wijffie..maar dat gaat denk wel lukken.. groetjes aan loek en nan en een knuffel voor de hondjes..( waar ik nu wel heeeeeel lang geen foto's meer van heb gezien! ) Paps en mams komen alweer bijna jouw kant op he.. gezellig.. wij willen ook!!! Ik ( Mady ) wilde je trouwens nog smsen, maar op welk nummer? Je St. Maarten nummer of NL nummer nog steeds? Naja schat.. hopefully tot snel want ja we zeiden al..

    WE MISS YOUUUU!!!

    Hele dikke kus

    LoVe Ya..

    Nico & Mady

  • 19 November 2005 - 16:27

    Dorith:

    Heyy Lau!! Tot dinsdag he!! Heb er zin in hoor! We hebben ook nog firedrill dus is denk ook wel gaaf om te zien! Hoef als 't goed is niets te doen dus kunne we wel ffies kijken :) Vergeet niet legimatie mee te neme! Tot dinsdag!! Kuzz

  • 19 November 2005 - 23:31

    Nico En Marleen:

    Loek en Nan in gedachten zijn we bij jullie.

    Als de draad wordt door geknipt, voel je pas de diepte van verbonden zijn. Als de draad wordt door geknipt, voel je pas de pijn van gewond en alleen te zijn.

    Sterkte en weet dat we er altijd voor jullie zijn.

    Laura wij hebben vertrouwen in je dat je het kunt.

  • 20 November 2005 - 13:11

    Larissa:

    haha heb weer is ff alles gelezen hor.. en fototjes bekekn of course :P haha .. goed van mij he :P.. majah hihi ben blij dat je zo geniet daaro :) live ur life to the fullest! hou van juh n spreek je wel weer op msn gwn.. ma nu heb je heir dan ook un berichie !! haha ps ik was vrijdag uit geweest met b. en het was zoooo vet haha majah dat vertel ik je nog wel.. ;)
    kussie(we keep in touch)(K)

  • 20 November 2005 - 13:27

    DO!!!!:

    Haay Pannekoek ben ik weer!!

    Ik had beloofd om gister een berichtje neer te zetten.. :o Maarrrr ik lag een beetje te slapen hihi vrijdag ging ik pas om 5 uur s'nachts naar huis en moest om half 8 alweer op om te werken, toen was ik pas half 7 weer thuis en toen ben ik gaan slapen tot vanochtend 9 uur.. :S Heel stom want ik zou s'avonds uitgaan in Arnhem maar ik had mn telefoon en voordeur helemaal niet gehoord hahaha :D Maar goed, misschien maar goed dat ik niet ben gegaan, ben ik tenminste een beetje bij geslapen.. :)

    Jij blijft ook maar dingen mee maken hé.. lijkt me echt heel leuk daar!
    Ik vind je modder foto's heel charmant :D Moet je vaker doen met uitgaan ofzo ;)!!

    Maar goed hmm lang berichtje wat zal ik eens gaaan vertellen?!

    Ohh in de ardenen lag ik met een vriendin van me op de kamer die praat in der slaap, echt elke avond gingen we wachten tot ze in slaap viel om de sensationele verhalen te horen!
    Echt dat mens praat meer in der slaap dan overdag.. !!

    Achjaaah wat vroor ik dood zeg gister.. we kregen echt een ziekenhuisjas aan (je mocht niet in je eigen jas) en het was echt wel -4 buiten.. :( Heel kouddddd!!!!!

    Hee schat ik heb verder niet echt wat te vertellen maar dit is toch wel lang genoeg he?:D

    Spreek jou wel op msn kussssss love u.

  • 21 November 2005 - 12:38

    Nina:

    Heej Lau!!

    Voelde me gelijk beetje schuldig hehe vergeet ook wel is hier een berichtje te zetten.. Maar goed ik spreek je wel via msn toch:P(A)..

    Maar leuk om die verhalen te lezen!! Beetje jaloers blijf ik wel hoor:P..

    Maar meisiej moet nu ff afsluiten zit in me les en moet toch wel fftjes braaf gaan opletten!! Ik spreek je snel weer!!

    Xx

  • 21 November 2005 - 13:59

    Hey Girly:

    Hey schat....je maakt echt grappige dingen mee...en die grap met die tong...vond ik wel grappig en mik moest wel lachen...ook al was ik er niet bij!! hahaha....een huwelijksaanzoek ook nog.....sjeetjee....nou ik zie net dat ik weer een mailtje van je heb dus die ga ik ook even lezen!!

    Met mij is alles trouwens goed! De tijd gaat ineens zo snell het is alweer bijna december...maarja
    ik spreek je
    x
    xxxxx aisha

  • 22 November 2005 - 18:40

    Dennis (Blanes):

    Heeeej Kanjer...
    Zo te horen heb je het nog steeds geweldig naar je zin. En je maak heel wat mee daaro;) Hoop je snel weer een x te spreken op msn.

    Dikke zoen van Mij

  • 22 November 2005 - 20:16

    Kirsten:

    Laura, je zit er nu al.. Maar een fijne dag op de boot!
    xxxx Kirsten

  • 23 November 2005 - 01:08

    Ria:

    Heel lang niets van mij gehoord, maar ik lees je verhalen aandachtig.Ik ben blij dat je het naar je zin hebt.Leuk pak van scooby,is dat een gehuurd exemplaar?Je ouders houden me ook veel op de hoogte hoe alles reilt en zeilt en dat je nu ff alleen bent. Nog een paar weekjes en dan kan je je ouders lekker kneufffffelen.

    Ria

  • 23 November 2005 - 18:59

    Hee Wijffie..:

    Hee wijffie.. hoe gaat ie nou met jeee?? Hou je het nog een beetje vol?? Jwel hé..ook al ben je alleen.. lukt je wel toch?! Ik heb er vertrouwen in.. ik ga nu weer ff stoppen.. ik mail je morgen of vrijdag nog ff wijffie goed?!!

    Dikke zoen, ik hou van je en mis je onwijs!!

    Je schoonzusje

  • 25 November 2005 - 12:24

    Anna:

    HAHAHA.. wat een vette foto's zijn het ook hé die van Scoobie en ons :D.. hihi.. SUPER.. als mijn andere helft van de Familie komt.. nemen ze iets voor je mee :D.. hahaha.. wat ofcourse afkomstig is van : ANNA hahaha..

    Hoor snel van je .. dikke Kuss.. Anna..Greets daar..

    IK WIL TERUGGGGGGGG...ff een woensdag aafje meemaken HAHAHA..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 114916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: