Suprise!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Suprise!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Suprise!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Verassing!! Ik weet niet wie er allemaal wel en niet wisten dat mijn ouders samen met Nico en Mady naar St Maarten zouden komen, maar degene die het wisten hebben het goed geheim weten te houden. Ik moest gister opeens om 4u beginnen met werken, terwijl ik normaal altijd om 6u begin. Op een gegeven moment kwam Loek in de bar om zogenaamd even foto’s van de boten in de Marina te maken. Toen hij terug kwam, liet hij me foto’s zien met opeens een foto van Nico & Mady samen met Bibi en Betsie! Janken geblazen natuurlijk en toen kwam iedereen vrolijk binnen gewandeld. Ik ben heel blij dat ze er zijn en ik weet zeker dat we een super tijd met z’n allen gaan hebben. Donderdag wordt mama 50, dus dat zal een groot feest worden!!

Ze hebben gelukkig ook mijn brandnew laptop meegenomen, waar ik nu gezellig mijn verhaaltje op zit te typen. Het allerleukste is dat ie zo geavanceerd is met wireless internet oppikken, dat ik thuis gewoon gratis op internet kan. Het gaat niet altijd even soepel, maar dat maakt niet uit! Wat ik namelijk nog niet heb verteld is dat ik een tijdje geleden verhuisd ben en nu in mijn eigen appartementje woon. Daar had ik natuurlijk geen internet, maar met mijn nieuwe laptop lukt dat nu allemaal wel. Ik vertel er volgende keer wat meer over en ik zal snel weer even wat foto’s posten, want ik heb een heleboel leuke!

Liefs!

  • 28 Februari 2006 - 08:22

    Ingrid.:

    Ja, dat is even een verrassing. Ja, ik wist het ook, ik vond het ook een erg leuk idee om voor je moeder haar verjaardag bij jouw te vieren, geniet er maar van schat want het is voorbij voor je het weet. Groetjes aan je ouders en je broer en zijn vriendin. Neem het er lekker van en een fijn verjaardagsfeest donderdag.

  • 28 Februari 2006 - 09:35

    Tam:

    Heeey Lieverd,

    Jaa ik wist het ook, leuk he dat je ze weer ziet!! Veel plezier geef je ouders een dikke kus en zet maar snel je foto's erop!

    xxx Tam
    En we hebben je kaartje weer gehad:D

  • 28 Februari 2006 - 17:18

    Dennis:

    Heeej kanjer...

    Nou je zei dat dat een hoop nieuws was op je site maar ik kijk er bijna elke dag en had het al gezien. Maar wel fijn dat iedereen nou bij je is. En hoe bevalt het in je nieuwe appartement. Spreek je snel weer.

    Hele dikke KUS Dennis...

  • 28 Februari 2006 - 17:40

    Corina:

    Hahahaha is dat ff leuk!!
    Fijn dat jullie nu met zn allen bij elkaar zijn om onder andere de 50ste verjaardag van je mams te vieren...
    Heel veel plezier en groetjes aan iedereen..
    Dikke kus!!!
    corina

  • 28 Februari 2006 - 18:01

    Ben En Hennie:

    Hallo, dat was schrikken, maar nu de vraag, kreeg je vrij van je baas????
    Ik hoop van wel, maak er a.s. donderdag maar een leuke dag van.
    groetjes,
    Ben & Hennie

  • 28 Februari 2006 - 18:15

    Door:

    Heyy Lau, super gaaf joh dat ze kwamen!! Ik wist het stiekem ook al paar daagies, echt kicke en ik weet denk wel hoe je je voelde toen je ze zag :) Gaaf hey!! Nou doe ze maar de groetjes en alvast gefeliciteerd met je moeder!! Kuzzz

  • 02 Maart 2006 - 18:10

    Laura:

    Haay Lautje.. Ohh wat leuk dat ze zomaar onverwachts kwamen :) Hoop dat er snel weer een nieuw verhaaltje op je site komt, met hopelijk foto's van je appartement!! Echt vet leuk voor je!! :D En natuurlijk de felicitaties voor je mamsie..!
    Kusjuh xx Laura

  • 03 Maart 2006 - 00:49

    Ria:

    Ook ik wist het al een tijdje dat je Mams,Paps, Nico en Mady je kwamen verrassen.Uiteraard ook dat je zelfstandig woont.
    We kregen weinig informatie via internet en begreep dat je de PC niet bij de hand had.Maar nu lijkt alles weer opgelost en kunnen straks dan weer volop genieten van je leuke verhalen en foto's.En natuurlijk ook dat je de berichtjes kan lezen. Nog bedankt voor je kaart. Proficiat met mams en maak er een feest van.
    Doe iedereen de groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 114994

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: