Ongelukje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Ongelukje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Ongelukje

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Nadat we gister een onvergetelijke dag op Anguilla met de dolfijnen hebben gehad, is het vandaag een wat mindere dag. Papa, Mama, Nico en Mady hadden een 4x4 gehuurd, om lekker rond het eiland te scheuren. Ik kon niet mee omdat ik naar school moest. Toen ik op weg naar school was, kreeg ik een telefoontje van mijn vader. “Uuh, ik wou je even laten weten dat we een klein ongelukje hebben gehad.” “Shit echt waar??” “Ja en euhm, nou ja nu moet mama even naar het ziekenhuis voor wat fototjes.”

Ik natuurlijk in de stress want ik snapte er helemaal niets van. Gelukkig kon mijn baas meteen iemand regelen om me naar het ziekenhuis te brengen, dus daar was ik in een kwartiertje. Op de parkeerplaats kwam ik Nico en Mady tegen, die met de andere auto naar het ziekenhuis waren gereden. Zij legden me meteen uit wat er gebeurd was. Ze waren namelijk een bergweggetje opgereden, maar tot hun verbazing zagen ze dat het bovenaan doodliep. Heel voorzichtig lieten ze de jeep achteruit rijden, maar omdat het geregend begon hij te slippen en gingen ze met een noodgang achteruit. Om af te remmen stuurde Nico de jeep in de berm, maar daar was het ook glad dus kantelden ze. Mijn vader vloog via het dak of de open achterkant naar buiten en rolde een stuk naar beneden. Mama en Nico kregen het voor elkaar om zelf uit de auto te klimmen, maar vooral mama had veel pijn. Mady hing in d’r gordel en was bang om die los te maken, omdat ze dan zou vallen. Kortom: genoeg om nachtmerries over te krijgen.

Na een half uur gewacht te hebben, kwam eindelijk de ambulance naar boven gereden om Mama en Papa mee te nemen. Na de foto’s werd duidelijk dat er niets gebroken is, waarschijnlijk heeft ze “alleen” gekneusde spieren en ribben opgelopen. Jammer genoeg heeft ze alleen erg veel pijn. Papa heeft een gat in z’n hoofd, z’n knieen liggen helemaal open en voor de rest zit ie onder de schaafwonden en heeft ie wat last van z’n been. Nico en Mady zullen morgen wat stijfjes zijn, iedereen gaat in Nederland even naar de dokter om zich goed te laten nakijken. De auto die is eeuhm, zo ongeveer niets meer waard, maar we moeten maar denken dat iedereen gewoon mazzel heeft gehad.

Als er ander nieuws is zal ik het jullie laten weten!

Liefs Laura

  • 09 Maart 2006 - 20:49

    Laura:

    Hay!! Oh wat erg he voor je ouders enzo!! :( Kan me voorstellen dat jij je natuurlijk ook helemaal rot schrikt! Is alles wel oke daar nog? Ik vind het nog altijd heel leuk om je verhalen weer te lezen namelijk ;) Wens iedereen daar heel veel sterkte en beterschap!! :) Kussie x x

  • 09 Maart 2006 - 22:13

    Fiarlogene:

    Oh ok echt klote beterschap met je ouders

    verder alles goed met je? ik hoor van je.....
    ik lees je site nog steeds elke dag:D

  • 09 Maart 2006 - 22:40

    Ingrid:

    Ik zit net op de site van je ouders teschrijven over naar Lapland gaan e.d. en ik lees een berichtje van mike over een ongeluk, dus was ik al benieuwd wat er is gebeurd. Wat een ramp zeg, gelukkig dat ze het hebben overleefd. Maar de schrik zit er wel in en dan de pijn. Ik hoop dat ze nog tot dinsdag kunnen genieten op St. Maarten. Meisje heel veel sterkte met je zelf en wens je ouders en Nico en Maddy ook veel sterkte toe. Wij horen wel weer als er wat veranderd. groetjes schat.

  • 10 Maart 2006 - 08:34

    Nico Wognum:

    Lieve Laura,
    Wat een rot bericht, gelukkig zijn ze er redelijk goed af gekomen. Wens hun sterkte van ons en kun je me laten weten wanneer zij terug komen op Schiphol?
    Veel sterkte doe ze de groeten van ons.
    Nico

  • 10 Maart 2006 - 09:26

    Kelly N:

    Hi Laura,
    Wat een vreselijke ervaring voor je ouders zeg! Gelukkig zijn er goed van af gekomen! Hoe gaat het verder met jou en je school? Leuke site trouwens! Veel liefs,
    Kelly

  • 10 Maart 2006 - 09:26

    Kelly N:

    Hi Laura,
    Wat een vreselijke ervaring voor je ouders zeg! Gelukkig zijn er goed van af gekomen! Hoe gaat het verder met jou en je school? Leuke site trouwens! Veel liefs,
    Kelly

  • 10 Maart 2006 - 10:45

    Vincent:

    erg lullig kom je langs krijg je dit nou wens ze maar sterkte groetjes

  • 10 Maart 2006 - 11:48

    Joke:

    Hallo Laura, is een tijdje geleden, maar ik lees nu natuurlijk de site van je ouders en anders word ik wel op de hoogte gehouden door je mams. Nog een fijne tijd met de fam. en wens ze maar beterschap. Tjeetje wat zul je geschrokken zijn! Hoop dat ze niet al te veel last hebben.

    Groetjes

  • 10 Maart 2006 - 12:20

    Ben & Hennie:

    Wat laten jullie ons nu weer schrikken, maar gelukkig zijn jullie er goed af gekomen. Beterschap,

  • 10 Maart 2006 - 14:44

    Dave:

    ow dat is nniet zo mooi wens ze maar allemaal beterschap van mijn en ik hoop je snel tehoren groetjes dave uit stedenwijk

  • 10 Maart 2006 - 15:43

    Ria:

    Inderdaad was het ff schrikken, je kan ze ook niet alleen op stap laten gaan.Gelukkig dat het goed is afgelopen.Wens ze maar het allerbeste en dat ze snel weer hun pijntjes vergeten. Ennnnn
    pas jij een beetje op ze.
    Groetjes

  • 10 Maart 2006 - 16:07

    Aïsha:

    zoo ...dat is echt een vervelende ervaring! Zo erg wat er is gebeurt....Maar goed dat er niets ernstigs aan de hand is met geen van hen!!...En is alles ook verder goed met jou?/

    xxxxxxxx
    Aïsha

  • 12 Maart 2006 - 22:02

    Mams:

    He meisz, alles goed met jou? Je klaagt dat ik een hele tijd niets op je site heb gezet, maar volgens mij heb je een hele tijd geen verhaaltjes op je site gezet, dus heeft het ook geen nut om een berichtje achter te laten. Overmorgen is onze vakantie alweer voorbij maar gelukkig ben je over 3 maandjes weer thuis (met de plannen op ook weer snel weg te gaan). Je blijft dan in Europa dus dan is het ook wat makkelijker om je op te zoeken. Bibi gaat met ons mee naar huis en ik beloof je om iedere week een foto van haar te sturen.
    Dikke kus
    Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 114985

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: