Mijn appartementje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Mijn appartementje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Mijn appartementje

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi Lievie’s!

Nou de grootste schrik van het ongeluk is voorbij en het gaat met iedereen gelukkig beter. Mama heeft af en toe nog wel erge pijn, maar als ze haar pijnstillers neemt gaat het allemaal wel. Nico & Mady zijn alweer terug in Nederland, dus die kunnen daar evt naar de dokter als het nodig is.

We hebben de tijd dat ze hier zijn geweest erg veel leuke dingen gedaan. Het hoogtepunt was natuurlijk het zwemmen met dolfijnen op Anguilla. Eigenlijk zou alleen ik met dolfijnen gaan zwemmen en de rest zou meegaan om te kijken. Maar toen Mama en Mady de dolfijnen eenmaal zagen kregen ze spijt; gelukkig konden ze nog aan de groep toegevoegd worden. Het was echt een geweldige ervaring. We kregen een kus, mochten met de dolfijn dansen, werden de lucht in gelift, hebben aan de vinnen gehangen en er zijn 2 dolfijnen over ons heen gesprongen. Verder hebben we de dolfijnen vacht en tandjes gevoeld en mochten we de buik van 10 maanden zwangere ayalaa voelen. (Een dolfijn is 12 maanden zwanger!) Het was echt een ervaring die me mijn leven lang zal bij blijven. Eigenlijk was de 45 min maar veels te kort!

Ook de Heineken Regatta was geweldig om mee te maken. Dat is een 4 daags zeil evenement waar zeil yachten van over de hele wereld aan mee doen. Het is het nr. 1 evenement van het eiland, dat dit jaar voor de 26e keer gehouden werd. Op Vrijdag, de 2e dag, zijn op de catamaran van de Golden Eagle geweest en hebben we een deel van de Regatta gevolgd. Het is echt een mooi gezicht om die zeilen in de wind te zien en alle vrolijke gezichten van mensen die bezig zijn met iets waar ze echt van genieten. De dag voordat de regatta begon, hadden we in de bar de Mountgay Rum party. Een jaarlijks feest dat voor de Regatta georganiseerd wordt en dat HONDERDEN mensen naar mijn, niet al te groote barretje lokt. Normaal gesproken werken we met 2 meiden achter de bar, nu stonden we met zijn 4en en waren er op de dock ook nog 3 barren open. Er is maar 1 woord om het te beschrijven: GEKKENHUIS. Ookal was het een avond verschrikkelijk hard werken, het gaf me een super voldaan gevoel om zoveel mensen helemaal uit hun dak te zien gaan & achteraf alle bedankjes en complimentjes aan te horen!

Papa en Mama gaan Dinsdag naar huis en dan nemen ze jammer genoeg Bibi mee. Hun zijn er natuurlijk heel blij mee, maar mij maakt het verdrietig dat ik haar 3 maanden moet gaan missen. Inderdaad, 3 maanden en dan kom ik alweer naar huis! Ik had jullie nog foto’s van mijn appartementje beloofd, dus die zal ik even hierbij zetten. Het wonen op mezelf gaat nog steeds allemaal prima! Vooral Mama en Papa waren blij verrast om te zien hoe goed ik het in me eentje allemaal kan..

Tot snel! Liefs Laura

  • 12 Maart 2006 - 23:04

    Kelli:

    Hey meis,

    Fijn om te horen dat het alweer wat beter gaat met je familie. Schrok er wel van hoor, maar jij waarschijnlijk helemaal..

    Je appartement ziet er echt leuk uit! Lekker ruim en alles voor jezelf ;) Vooral die roze muur is erg leuk :D
    Wel jammer dat je even niet meer bij Bibi kan zijn. Dat zou juist wel gezellig zijn geweest in je eigen huisje, toch?
    Maar goed, zoals je al zegt, die 3 maandjes zijn zo voorbij! En dan weer lekker naar Nederland :) Dan zullen er vast wel weer wat traantjes gaan stromen..? ;)

    Nog heel veel plezier daar, maak er nog even een leuke tijd van!
    Ik spreek je snel weer!

    Groetjes en een dikke knuffel.. Kel

  • 12 Maart 2006 - 23:43

    Mokumnees:

    WOOOO mooie appartje hoor Laura.. schitterend voor mekaar gekregen.. daarover gesproken.. Het gaat ook lekker met Ajax eh... haha tsjonge jonge alleen jammer dat het een beetje te laat is maarjah... Veel plz en leerzame maanden nog op Sint Maarten!!!!!
    kus lafszzzzzz

  • 13 Maart 2006 - 04:30

    S:

    heey lieverd,

    ben blij dat alles weer goed gaat:D, leuk appartment en over 3 maandjes ben je weer in nederland en ben je weer bij je hondje komt allemaal wel goed;).

    met mij gaat alles wel ok ik heb je mailtje net ontvangen ik zal hem ff beantwoorde n
    spreek je snel

    hvj

  • 13 Maart 2006 - 06:49

    Tam:

    Heeey Lau:)

    Eindelijk heb je t erop gezet, t ziet er echt leuk en gezellig uit!1 Ik zag onze foto's ook nog hangen leuk!!! En die roze muur is echt vet!

    Gister bzk gehad 2x 3e, 1x 2e en 1x 1e met bondrecord met de estafette, heb voor t eerst op een bzk voor alles echt moeten knokken, maar wel weer lekker medailles.

    Geniet nog ff van de tijd met je ouders en bibi ik geef hem wel kusjes van jou als ie in Nederland is

    xxx tam

  • 13 Maart 2006 - 07:09

    Amanda:

    Haaj laura

    Leuk om te zien dat het goed met je gaat.. Hier gaat het ook lekker, wel een beetje saai zonder jou;)

    Gister hadden we BZK ging best wel goed 1x 1e en 1x 2e (me eerste goude plak in 4jaar op de bzk:P) op naar volgende week!

    Je appartementje ziet er leuk uit. erg gezellig:D Hopelijk voel je je nu niet zoo eenzaam zonder bibi!

    Nog heel veel plezier!! en ik zie je snel weer!!

    Dooeg(K) kussjesss

    Amanda

  • 13 Maart 2006 - 09:18

    Kelly:

    Hey Laura! Mooi en ruim appartement zeg en die roze muur is zeker leuk! Nou geniet er nog lekker van, want die laatste maanden zijn voorbij voor dat je het weet! Veel liefs,
    Kelly

  • 13 Maart 2006 - 14:25

    Natascha:

    Heejj Lauraa!! Nog steeds naar je zin daar ;) Wel even schrikken zeg dat ongeluk, sterkte aan je familie!
    Je appartementje ziet er leuk uit!! & egt cool dat je met dolfijnen hebt gezwommen!! Wow :D
    Ik zou nog ff laten weten hoe het hier ging ;) maar het gaat prima hier hoor :D ben donderdag teruggekomen van een weekje spanje met schooll. het was egt superr..! En ben inmiddels 'volwassen' geworden hahaha :P
    Ik las trouwens dat je over 3 maanden terugkomt!!
    Ik ga over 2,5 maand ongeveer voor een half jaar naar Frankrijk! Dus dan zie ik je nog steeds niett!..
    Nou Meiss,, heel veel plezier nog daarr! En ik wacht op je volgende berichtje haha ;)
    Kuss Natas (K)

  • 13 Maart 2006 - 17:33

    Anouschka Severin:

    Zo Zo
    allemaal leuke foto´s zo te zien. Je hebt het vast erg naar je zin! Groetjes Anouschka Severin

  • 13 Maart 2006 - 21:48

    Fiarlogene:

    Hey hey

    alles goed? leuke foto's.. ik krijg gelijk heimwee terug naar curacao :(
    heb je het wel naar je zin daar! verheug je je al op koude nederland:P ik spreek je nog wel kus Fiarlogene

  • 14 Maart 2006 - 23:49

    Nardy:

    Hoi Laura,leuk om even je appartementje te zien! Woon je boven het Franse bakkertje,of ergens anders nu? En alleen he? Wat snel iets gevonden! Leuk voor je! Juni weer back hoorde ik van je mams,en plannen om al weer snel te 'pakken' he? Europa. Leuk. Wat zijn je plannen? Wij zijn heel benieuwd! Veel zonnige groetjes van Nardy en Bloem

  • 14 Maart 2006 - 23:50

    Nardy:

    O ja Laura,ik heb nieuw e-adress:nardy.winters@hotmail.com (Ben de jouwe kwijt...lill-sporty@hotmail.com ??

  • 16 Maart 2006 - 20:16

    Amanda:

    Haaaj lieverd!!

    Heel erg bedankt voor je cadeautjee!!! Vind het egt super leuk!! gaat het nog een beejte goed met je??

    Je hondje is nu hier.. het is echt een sgatjee!! Al ben ik bang voor honden!!!

    Nog veel plezier!! Hou van je.. dikke kus

  • 17 Maart 2006 - 07:46

    Erwin En Bea:

    Hey Laura

    Bedankt voor de T-shirts, morgen trekken we ze aan en maken een foto, kunnen we die opsturen.
    Je papa en mama waren hier gister, met Bibi, wat een lieffie, een kussentje mee en we hebben nix meer gehoord.
    Nog maar 3 maanden, kunnen wij ook weer eens lekker knuffelen.
    Nou tot de volgende keer dicke soen

  • 17 Maart 2006 - 07:46

    Bea:

    Oh ja, by the way, wat een leuk huissie voor je eige zegh.!!!!!

  • 17 Maart 2006 - 14:17

    Mams:

    Hoi lievie,
    Even een berichtje vanuit Finland. Op het moment zit ik op het vliegveld van Helsinki. We moeten drie uur wachten voor onze vlucht naar Kuusamo. Het is erg gezellig. Ik kan niet wachten op de husky safari en de sneeuwscootertjes.
    Je hoort snel weer van me.
    Ik hou van je.

    Kus
    Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 114989

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: