Nieuw Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu Nieuw Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Wognum - WaarBenJij.nu

Nieuw Adres

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Bij een nieuw appartement hoort natuurlijk ook een nieuw adres:

Laura Wognum
Airport road 51 Apt G
Village, Simpson Bay
St Maarten

Ik verwacht natuurlijk weer een heleboel kaarten, liefdesbrieven etc. ;)

Liefs Laura

  • 18 Maart 2006 - 19:54

    Tam:

    Die is al onderweg hoor lieverd

    xxx

  • 18 Maart 2006 - 19:55

    Laura:

    Er is een liefdesbrief onderweg?? Aaah dat is nou lief! Ik hou ook van jou hoor schat! Enne.. Msn doet raar!

  • 18 Maart 2006 - 20:01

    Vincent:

    veel plezier daar

  • 18 Maart 2006 - 20:08

    Tam:

    tuurlijk is een liefdesbroef onderweg:) en ik dacht al dat je msn raar deed,, nou werkse strakkies ik ga nu lekker tukkie doen

    liefs tam

  • 18 Maart 2006 - 20:20

    Megis:

    Oke.....ik heb het opgeschreven

    kissssss M.

  • 20 Maart 2006 - 18:45

    Laura:

    Haay, oh wat leuk :) Ik ga je zeker een kaartje sturen..! Had namelijk je oude adres niet meer :s
    Kussie xxx

  • 22 Maart 2006 - 14:45

    Martin:

    Beter laat dan nooit, De laatste is het erg stil rond om mij waarschijnlijk en kijk ik af en toe, maar kan ik het niet altijd even goed meer volgen. Ik begrijp dat je niet meer bij die vrienden van je ouders zit en een eigen stekje hebt. Maakt het allemaal nog leuker natuurlijk... wel fijn dat alles goed gaat. Op het ongelukje met de familie na dan..

    En eeuuhh.. een liefdesbrief zullen we maar niet doen he..

    groetjes martin

  • 06 April 2006 - 16:22

    Justin:

    Heee vet lief kaartje!!!!
    thank you!!!!
    xxx justin

  • 09 April 2006 - 15:50

    Anouschka:

    Hallo Laura
    Nog iets meer dan een maandje en dan ben je weer terug!
    Ga je dan een keertje mee uit! vind ik wel gezellie
    X

  • 09 April 2006 - 16:01

    Anouschka:

    Ik heb je hondje gezien vandaag! Echt een schatje, een lieverdje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Laura

Ik ben Lauratje die al 9 Maanden op St Maarten zit!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 114991

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: